Bing Certified Partner - MvH Media
348124
page,page-id-348124,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_350, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive

Bing Certified Partner

bing certified professional

Het advertentieprogramma waarmee Bing werkt, heet Bing Ads. Hiermee kan worden geadverteerd in de zoekmachine van Microsoft (Bing), Yahoo en andere partners.

Via Bing Ads kun je geadverteren op lokaal en globaal niveau. Je kunt er dus voor kiezen om massaal of juist heel gericht/persoonlijk online te adverteren. In Amerika heeft Bing een marktaandeel tussen de 25-30%. Ook in Europa (en dus in Nederland) is dit marktaandeel groeiende. Door te adverteren in meerdere advertentieprogramma’s, dus bijvoorbeeld Google AdWords én Bing Ads, wordt het bereik vergroot. Hoewel Google de grootste zoekmachine is in Nederland, wordt deze niet door iedereen gebruikt. Door ook te adverteren via Bing Ads, beslaat de potentiële markt waarop een bedrijf gevonden kan worden bijna heel Nederland.

Hoe ziet een advertentie in Bing eruit?

De advertenties in Bing Ads zien er ongeveer hetzelfde uit als in Google AdWords. Het is mogelijk om een campagne uit een ander advertentieprogramma te exporteren naar Bing Ads. Wanneer er al gebruik wordt gemaakt van een Google AdWords campagne, zal het daarom minder tijd in beslag nemen om een Bing campagne op te zetten.

In Bing Ads kan er ook een remarketing- en display campagne worden opgezet. Er kan worden getarget op o.a. geografische locaties, dag van de week, leeftijd, geslacht en het soort apparaat dat wordt gebruikt (desktop, tablet en/of mobiel). Verder maakt Bing Ads gebruik van advertentie-extensies, zoals de oproepextensie en sitelinks. Genoeg mogelijkheden dus!
Voordelen adverteren op Bing:

  • Bereik nieuwe klanten
  • Verhoog het aantal conversies
  • Weinig concurrentie
  • Lage kosten per klik (CPC)

 

Adverteren op Bing?

Vergroot het bereik door ook te starten met het adverteren in Bing. Veel concurrenten laten deze zoekmachine nu nog links liggen, waardoor de kosten per klik (CPC) een stuk lager liggen dan in Google AdWords. Het is dus erg aantrekkelijk om (naast Google AdWords) te adverteren via Bing Ads. Wij vertellen graag meer over de mogelijkheden.

MvH Media is officieel geaccrediteerde professional binnen Bing Ads.
Bekijk onze vermelding bij Microsoft hier.