Blog - MvH Media
Interesse in online marketing? Online Marketing Bureau MvH Media blogt over de nieuwste online marketing ontwikkelingen. Lees onze blog op mvhmedia.nl!
347116
page,page-id-347116,page-template,page-template-blog-standard,page-template-blog-standard-php,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_350, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive
SEOTRENDS2019-rgb

Welke speerpunten zijn belangrijk om hoog te scoren in zoekmachines (of daarbuiten) in 2019? In deze blog behandel ik mijn visie op het komende jaar met betrekking tot zoekmachine optimalisatie. Terugblik op 2018 Voordat we gaan vooruitblikken op weer een jaar vol spannende veranderingen (zo werkt Google nu eenmaal), blik ik even kort terug op de voorspellingen die ik vorig jaar deed: de SEO trends van 2018. Hierin voorspelde ik de volgende speerpunten: User Experience Autoriteit / Linkbuilding Featured Snippets Voice...

Google Responsieve Ads

Tijdens het jaarlijkse marketingevent van Google genaamd Marketing Live 2018 is de volgende feature besproken die nu op steeds meer accounts binnen Google Ads wordt gevonden: het toevoegen van responsive search ads. In dit artikel zullen we meer uitleggen over de veranderingen die zullen plaatsvinden binnen de tekstuele advertenties van Google Ads.

Data Uit Google Trends

Data uit Google Trends gebruiken voor SEO   Recentelijk rolde Google een nieuw ontworpen versie van Google Trends uit. Hierdoor is er meer data op een eenvoudigere manier beschikbaar. Een mooi moment om hier dieper in te duiken en te kijken wat Google Trends kan betekenen voor jouw website. Welke data kan je uit Google trends halen Google Trends wordt onder andere gebruikt door journalisten die op zoek zijn naar een heet onderwerp om over te schrijven. Bovendien kan...

META DESCRIPTIONS2

Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze SEO marketeer Jeroen de verschuivingen binnen Google omtrent de lengte van de organische Meta Descriptions.   Google SERP resultaten veranderen: usability voorop Het is bekend dat Google constant bezig is met het verder ontwikkelen van hun algoritme en de gebruikers de beste bezoekerservaring wil geven. Google wil de gebruikers van de zoekmachine de best mogelijke informatie laten...

avg

De AVG wetgeving. Dit zijn de belangrijkste veranderingen voor online marketing Het kan je bijna niet ontgaan zijn. Per 25 mei treedt de AVG-wet in werking. Deze algemene verordening gegevensbescherming is een Europese verordening (GDPR), welke als doel heeft om de gegevensverwerking van natuurlijke personen te beschermen. Simpel gezegd; Deze verordening heeft als doel om de burgers van Europa meer bescherming en privacy te bieden. Deze verordening treft alle bedrijfsprocessen, maar in het bijzonder ook de marketingprocessen...

FACEBOOK privacy

Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze social media marketeer Ymke Facebooks worsteling met privacy. Facebook heeft er nooit om bekend gestaan persoonsgegevens goed te beschermen, maar het recente dataschandaal met Cambridge Analytica ontketende een privacydiscussie die voorlopig nog niet stopt. Op tv zagen we deze maand een ietwat vermoeide Zuckerberg het beleid van zijn bedrijf verantwoorden. Facebook doet er alles aan...

Welkom! Onze website maakt gebruik van cookies.

Leuk dat je onze website bezoekt. Bij instellingen kun je aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website? Ga dan naar instellingen en vink alle vakjes aan 🙂.

Bekijk hier ons Privacy beleid | Sluiten
Wijzig instellingen