Blog - MvH Media
Interesse in online marketing? Online Marketing Bureau MvH Media blogt over de nieuwste online marketing ontwikkelingen. Lees onze blog op mvhmedia.nl!
347116
paged,page,page-id-347116,page-template,page-template-blog-standard,page-template-blog-standard-php,paged-18,page-paged-18,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_350, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive
bing day nederland

Op dinsdag 28 juni was MvH Media aanwezig bij Bing Day Nederland in de Amsterdam ArenA. De dag stond in het teken van nieuwe Bing Ads features.   Marktaandeel Bing 8,5% In de eerste presentatie werd door Mascha Driessen en Ellen Akkerman, beiden werkzaam bij Microsoft, verteld dat Bing op dit moment een marktaandeel van 8,5% heeft in Nederland. Er zijn 7 miljoen unieke gebruikers en er worden maandelijks 118 miljoen zoekopdrachten uitgevoerd. Waar heeft de (snelle) groei mee...

Zoekgedrag naar Ek voetballers

Als SEO specialist ben ik eigenlijk dagelijks bezig met zoekvolumes en moet ik steeds inspelen op het online zoekgedrag van mensen. Uiteraard leer ik veel uit ervaring, maar wanneer kan ik meer leren over het zoekgedrag, dan tijdens een massaal evenement zoals het EK voetbal 2016? Hier zijn dan ook wat leuke feitjes met betrekking tot het zoekgedrag omtrent het EK, die ik gevonden heb door middel van een onderzoek in Google Trends.   De loting van...

De laatste periode zien we veel ingrijpende veranderingen binnen het betaalde netwerk van Google. Zo zagen we eind februari dat Google een extra betaalde advertentie introduceerde aan de top van de zoekresultaten-pagina. Een nummer één positie in de organische resultaten zou hiermee naar beneden gedrukt worden. Waar veel SEO’ers de nadelen inzagen, zijn er ook een hoop voordelen te benoemen. Door de verdwijning van de Google AdWords advertenties aan de rechterkant vallen de organische resultaten meer...

google-mobile-smartphones-vector1-ss-1920-800x450

Google staat niet stil. Jouw online strategie toch ook niet? Tijdens de Google Performance summit op 24 mei jl. kondigde Google weer de nodige belangrijke veranderingen aan voor wat betreft Google AdWords. Deze belangrijke aankondigingen hebben ook invloed op jouw online positionering, of je nu wel of niet gebruik maakt van Google AdWords. Lees daarom dit artikel om jouw online strategie verder aan te scherpen. De belangrijkste aangekondigde veranderingen door Google zijn; Grotere AdWords advertenties. Aparte biedingen voor tablet...

mobiele strategie

In een vorige blog is al aangegeven dat mobiele websites steeds belangrijker worden voor Google. Er is een geheel nieuwe visie voor Google Analytics en Google AdWords voor een “mobile-first world”. Er wordt mobile-first gezegd, voor een reden. De verschuiving naar mobiel is niet iets dat gaat gebeuren, of al gebeurd is. Het gebeurt nu. Er vinden meer zoekopdrachten in Google plaats op smartphones, dan op desktops of laptops. Meer dan de helft van al het websiteverkeer, komt...

Wat is een snippet?

Featured snippets bestonden al een tijdje, maar nu zijn ze ook grotendeels uitgerold in Nederland. Tijd om te bespreken hoe je hier je voordeel mee kunt doen en meer bezoeken naar je website kunt trekken, door een betere blootstelling in de zoekresultaten van Google.   Wat is een featured snippet? Een featured Snippet is een blok bovenaan de zoekresultaten van Google (onder de bovenste advertenties), met een samenvatting van een antwoord op de gestelde vraag. Wanneer je bijvoorbeeld...

Welkom! Onze website maakt gebruik van cookies.

Leuk dat je onze website bezoekt. Bij instellingen kun je aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website? Ga dan naar instellingen en vink alle vakjes aan 🙂.

Bekijk hier ons Privacy beleid | Sluiten
Wijzig instellingen