Blog - MvH Media
Interesse in online marketing? Online Marketing Bureau MvH Media blogt over de nieuwste online marketing ontwikkelingen. Lees onze blog op mvhmedia.nl!
347116
paged,page,page-id-347116,page-template,page-template-blog-standard,page-template-blog-standard-php,paged-7,page-paged-7,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_350, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive

Het beveiligingsteam van Magento heeft 14 september jl. een nieuwe beveiligingspatch uitgebracht. De Magento Supee -10266 zorgt ervoor dat alle Magento community 1.x versies weer worden geupdate om Magento te beschermen tegen verschillende soorten beveiligingslekken. Tegelijkertijd met deze Supee-10266 is er ook een beveiligingspatch uitgebracht voor Magento 2.x versies. Zoals altijd heeft Magento direct na het uitbrengen van de Supee-10266 patch een nieuwe Magento community variant gereleaset. Magento 1.9.3.6 is nu de laatste, volledige up to date...

het-belang-van-canonical-urls

Een canonical URL is een term die je vast weleens eerder gehoord hebt of voorbij zag komen bij online SEO checks, maar wat is het nu precies? Welke soorten canonical URL's zijn er en wat is de toegevoegde waarde van canonical URL's op een Magento webshop of andere websites. Vanuit MvH Media brengen we je graag op de hoogte van alle in’s en out’s op het gebied van canonical URL’s. Wat is een canonical URL? Een canonical...

170907-verbeter-je-adwords-campagnes-met-behulp-van-segmentatie

Bij het opzetten van AdWords campagnes gaat veruit het meeste aandacht naar de zoekwoorden waarop je wilt gaan adverteren. Het adverteren op relevante zoekwoorden is dan ook erg belangrijk; je wilt ten allen tijde dat het verkeer waarvoor je betaalt relevant is. Hoe relevanter het zoekwoord, hoe waardevoller de bezoeker en hoger de klikprijzen die je je kunt veroorloven. Dit betekent echter niet dat je alleen maar de focus moet leggen op zoekwoorden. Er bestaat namelijk...

gsmarena_001

In een Google AdWords of Bing Ads account wordt er vaak gefocust op het genereren van klikken naar de website door relevante zoekwoorden op te nemen in de campagnes en passende advertentieteksten hierbij te schrijven. Deze klikken zijn echter niet veel waard als de bestemmingspagina (de pagina waar bezoekers op terechtkomen na het klikken op een advertentie) niet goed ingericht is. Ook is de ervaring op de bestemmingspagina van invloed op de advertentierangschikking en daarmee...

Google Mijn Bedrijf - Afspraak URL's

Direct afspraken maken (of reserveren) via Google Mijn Bedrijf Dat Google dit jaar bezig is om het Googel Mijn Bedrijf-paneel verder uit te breiden is geen geheim meer. Een tijdje geleden kwam de update voor Google Posts en momenteel wordt er getest Question & Answer mogelijkheden. De rede van Google is om gebruikers sneller en directer te voorzien van antwoorden. Dat doet de zoekmachine al met Featured Snippets, waar in feite het Google Mijn Bedrijf-paneel al...

duplicate content mvhmedia

Uit onderzoek is gebleken dat 29% van de webpagina’s op internet bestaat uit duplicate content (!). Dit percentage ligt erg hoog en wij zien dan ook regelmatig websites en webshops met duplicate content. De vraag die vaak opspeelt: “heeft duplicate content een negatief effect op mijn vindbaarheid binnen zoekmachines?”. In dit artikel zullen we deze vraag voor eens en voor altijd beantwoorden.   Wat is duplicate content? Duplicate content houdt simpelweg in dat bepaalde content via meerder URL’s...

Welkom! Onze website maakt gebruik van cookies.

Leuk dat je onze website bezoekt. Bij instellingen kun je aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website? Ga dan naar instellingen en vink alle vakjes aan 🙂.

Bekijk hier ons Privacy beleid | Sluiten
Wijzig instellingen