Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!

Maak optimaal gebruik van Click & Collect
Het hoge woord is eruit: De lockdown wordt verlengd. Gelukkig wel met een aantal versoepelingen. Dit biedt weer nieuwe kansen en mogelijkheden om jouw winkel


Google voegt sterren toe aan Review-sectie in Google Knowledge Panel
Google heeft een behoorlijke verandering doorgevoerd binnen het Google Mijn Bedrijf-paneel. Sinds vandaag zien we sterren toegevoegd in plaats van enkel een snippet uit de


Aan de slag met TikTok adverteren
Heb je de TikTok advertenties al voorbij zien komen? Er komen steeds meer verschillende advertenties op het kanaal en daar wil jij toch ook gebruik


Dé 6 LinkedIn updates in 2021
LinkedIn kennen we allemaal als business platform, met 722 miljoen gebruikers, niet geheel verrassend dat het adverteren hierop steeds frequenter wordt. We zien dat dit


Google test met Openingsdatum in Local 3-Pack
In Amerika is gisteren gespot dat Google aan het testen is met openingstijden in de Local 3-Pack: Vermoedelijk is Google dit aan het testen in


Nieuwe opties voor het Markeren van Reviews
Googe heeft de mogelijkheden met betrekking tot het markeren van reviews voor GMB-eigenaren geüpdatet. Eigenaren van Google Mijn Bedrijf-panelen krijgen het volgende te zien bij


Google laat oudere Google Posts zien in Knowledge Panel
Gisteren spotte een Australische SEO-specialist (Brodie Clark) dat er oudere Google Posts zichtbaar waren in het Google Knowledge Panel: Ook in Nederland spotten we de


10 vragen en antwoorden over de impact die iOS 14 update gaat geven op je social media advertenties
Vanaf begin 2021 vereist Apple dat alle apps binnen de Appstore een Prompt (pop up) laten zien aan gebruikers. In deze prompt wordt om toestemming


Discovery Ads – Verhoog je conversies met visuele advertenties
Zoals we in onze blog over SEA trends 2021 al benoemde, verwachten we het komend jaar meer focus op visualisering. Binnen Google Ads zien we


Google Question Hub, wat is het en wat kunnen we verwachten?
Google weet alles. Dat is tenminste een uitspraak die ik meer dan eens gehoord heb. Maar wat nu als Google het ook even niet weet?


Advertising op Amazon.nl nu beschikbaar voor Sellers en Vendors!
Amazon is gestart met de uitrol van Amazon Advertising op amazon.nl! Na de lancering van amazon.nl in maart 2020 was het lang wachten op de


Google test om Services te highlighten in de Local 3-Pack
Services in Google Mijn Bedrijf zijn een extra toevoeging aan je paneel. Deze zijn, evenals producten, te vullen bij bepaalde Primaire Categorieën. Deze worden dan


De 6 Amazon trends 2021
Het jaar 2020 stond natuurlijk in het teken van COVID-19, wat ook de opkomst en groei van marketplaces verder versnelde. Anno 2020 zijn er al 250 marketplaces


15 creatieve inhaakvoorbeelden voor jouw sociale contentkalender
Wat maakt een inhaker nou belachelijk goed? Hele goede vraag, want het vergt veel creativiteit en out-of-the-box thinking. Een gevaarlijke combinatie waar jij een balans


Lockdown: zo communiceer je online voor jouw fysieke locaties
14 december 2020: het bericht dat Nederland in een totale lockdown gaat. Voor veel retailers (weer) een harde klap, aangezien alleen de winkels die voorzien





Impact mobiel
Mobiel verkeer wordt steeds groter: een essentieel element in de digitale wereld Tegenwoordig beschikt (bijna) iedereen over een mobiel apparaat. Vooral jongeren gebruiken een mobiele telefoon massaal.






Met welke content lok je aanzienlijk meer klanten naar je website?
Content maakt of breekt de waarde van een website. Of het nou gaat om een commerciële of informatieve website, het aantal bezoekers kan ontzettend opgekrikt



Stap vandaag nog over naar HTTPS!
Zoals we allemaal weten is Google er voor de gebruiker. Naast het feit dat Google haar gebruikers de meest relevante resultaten wil voorschotelen, probeert het



(Mobiel) zoekgedrag anno 2016
Zoekgedrag verandert, dat is een feit waar organisaties/bedrijven, (online) marketeers en andere belanghebbenden zich erg van bewust zijn. Het is ook helemaal duidelijk dat we





Rich Snippets: wat zijn het en wat is de invloed op mijn SEO?
Rich Snippets, het is een steeds vaker voorkomende term in de wereld van online marketing. Deze gestructureerde gegevens helpen Google om de inhoud van een






Lokale vindbaarheid onmisbaar?
Steeds vaker lezen we, maar merken we als online marketing bureau, dat lokale vindbaarheid steeds belangrijker wordt. Veel MKB-bedrijven focussen zich op hun offline vindbaarheid.








(nieuwe) Mogelijkheden Bing Ads
Steeds meer websites of webshops willen ook goed gevonden worden in de zoekmachine Bing en maken gebruik van het programma voor betaald adverteren, Bing Ads.








Haal meer uit je remarketing campagne
Remarketing is ondertussen een bekend begrip in de online marketing wereld. Remarketing maakt het mogelijk om je websitebezoekers opnieuw te bereiken. Grote voordeel is dat








Bing: de vergeten zoekmachine
Wanneer we de vindbaarheid van een website of webshop willen verbeteren, wordt er voornamelijk gepraat over de zoekmachine Google. Logisch, want Google heeft nog steeds








9 redenen om te beginnen met Google Shopping
Google Shopping is een onderdeel van Google AdWords. Met Google Shopping kunnen productadvertenties getoond worden met daarbij een afbeelding en prijs. Deze advertenties worden vertoond






Trends betaald adverteren in 2016
2015 zit er alweer bijna op dus is het tijd om alvast vooruit te kijken. Welke trends liggen er in het verschiet op het gebied





Display adverteren. Een groot potentieel bereik!
Dagelijks surfen miljoenen mensen op het web op zoek naar nieuws, artikelen, achtergrondinformatie of gewoon voor entertainment. Steeds vaker en steeds meer is de consument






Gmail adverteren
Vergroot de impact van email marketing met Gmail adverteren Op dit moment gebruikt 86% van de mensen wereldwijd email vaker dan andere dagelijkse digitale activiteiten.





Google AdWords tips
Google AdWords: tips voor beginners Een Google AdWords campagne goed onderhouden is tijdrovend, zeker aan het begin van een AdWords campagne. Het monitoren van je



Klaar voor de feestdagen?
In een presentatie van Google die MvH Media heeft bijgewoond zijn veel interessante feitjes op het gebied van online marketing naar voren gekomen betreft het



Google’s AMP Stories: de nieuwe manier van content consumeren?
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt social media marketeer Ymke stories





Magento Supee 10570
Eind februari heeft Magento met het uitbrengen van Patch Supee 1057 het platform weer voorzien van een upgrade naar 1.9.3.8. De laatste, meest recente en








Je website optimaliseren voor Visual Search
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze SEO marketeer Jeroen een opkomende






Het linkprofiel optimaliseren met de Disavow Tool
Wat is de Google Disavow Tool? Google’s Disavow Tool is een handig programma dat gebruikt kan worden voor het optimaliseren van een linkprofiel van een





Wij hebben een FD Gazelle Award gewonnen!
Wij zijn verkozen tot FD Gazelle en behoren daarmee tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Op 9 november nemen wij deze award in ontvangst








5 Tips voor efficiënt linkbuilden
Om een website of webwinkel goed te laten scoren in Google zijn drie onderdelen ontzettend van belang, namelijk: techniek, content en het linkprofiel. Vanzelfsprekend dient





BrightonSEO September 2017
Op 14 september 2017 reisde wederom een delegatie van MvH Media af naar het Engelse Brighton om het BrightonSEO Conference bij te wonen. Het evenement





Nieuwe Magento security Update – Supee 10266
Het beveiligingsteam van Magento heeft 14 september jl. een nieuwe beveiligingspatch uitgebracht. De Magento Supee -10266 zorgt ervoor dat alle Magento community 1.x versies weer








Het belang van canonical URL’s
Een canonical URL is een term die je vast weleens eerder gehoord hebt of voorbij zag komen bij online SEO checks, maar wat is het