Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!

Google voegt 42 nieuwe Categorieën toe aan Google Mijn Bedrijf
Google heeft in febuari 2021 weer 42 nieuwe categorieën toegevoegd aan Google Mijn Bedrijf. Deze zijn zowel als primaire- als secundaire categorie in te stellen. Met name de primaire categorie is


Broad Match Modifier zoektype verdwijnt! Wat moet je weten?
Google heeft eerder deze week een update aangekondigd dat de mogelijkheid om “Broad Match Modifier” (BMM) te gebruiken als zoekwoordtype verdwijnt en dat ook het


Personeel en Advocaten gespot in Google Knowledge Panel
In Amerika zijn in het Google Knowledge Panel zowel een Personeel- als een specifieke Advocaten-menu gespot. Deze uitklapbare functie in het Knowledge Panel toont de


Google voegt Berichten-functie toe aan Desktop-interface
Google heeft de Berichten-functie uitgerold op de Desktop-interface van Google Mijn Bedrijf. Voorheen was dit enkel bereikbaar via de Google My Business-app, maar sinds vandaag


Kans voor de e-commerce met de Price Drop update
Wat zijn de rich snippets ook alweer? De rich snippets zijn een onderdeel van de zoekresultaten binnen Google. Het biedt de mogelijkheid om een extra


Maak optimaal gebruik van Click & Collect
Het hoge woord is eruit: De lockdown wordt verlengd. Gelukkig wel met een aantal versoepelingen. Dit biedt weer nieuwe kansen en mogelijkheden om jouw winkel


Google voegt sterren toe aan Review-sectie in Google Knowledge Panel
Google heeft een behoorlijke verandering doorgevoerd binnen het Google Mijn Bedrijf-paneel. Sinds vandaag zien we sterren toegevoegd in plaats van enkel een snippet uit de


Aan de slag met TikTok adverteren
Heb je de TikTok advertenties al voorbij zien komen? Er komen steeds meer verschillende advertenties op het kanaal en daar wil jij toch ook gebruik


Dé 6 LinkedIn updates in 2021
LinkedIn kennen we allemaal als business platform, met 722 miljoen gebruikers, niet geheel verrassend dat het adverteren hierop steeds frequenter wordt. We zien dat dit


Google test met Openingsdatum in Local 3-Pack
In Amerika is gisteren gespot dat Google aan het testen is met openingstijden in de Local 3-Pack: Vermoedelijk is Google dit aan het testen in


Nieuwe opties voor het Markeren van Reviews
Googe heeft de mogelijkheden met betrekking tot het markeren van reviews voor GMB-eigenaren geüpdatet. Eigenaren van Google Mijn Bedrijf-panelen krijgen het volgende te zien bij


Google laat oudere Google Posts zien in Knowledge Panel
Gisteren spotte een Australische SEO-specialist (Brodie Clark) dat er oudere Google Posts zichtbaar waren in het Google Knowledge Panel: Ook in Nederland spotten we de


10 vragen en antwoorden over de impact die iOS 14 update gaat geven op je social media advertenties
Vanaf begin 2021 vereist Apple dat alle apps binnen de Appstore een Prompt (pop up) laten zien aan gebruikers. In deze prompt wordt om toestemming


Discovery Ads – Verhoog je conversies met visuele advertenties
Zoals we in onze blog over SEA trends 2021 al benoemde, verwachten we het komend jaar meer focus op visualisering. Binnen Google Ads zien we


Google Question Hub, wat is het en wat kunnen we verwachten?
Google weet alles. Dat is tenminste een uitspraak die ik meer dan eens gehoord heb. Maar wat nu als Google het ook even niet weet?


De concurrenten van Google en de invloed op jouw webshop
Iedere zoektocht begint anno 2017 online. Als je kijkt naar je eigen zoekgedrag is het erg gemakkelijk om bij een vraag een zoekopdracht in Google





Voice Search, het nieuwe zoeken via Google
‘Hé Siri, ik heb honger!’, roep ik tegen mijn telefoon terwijl ik vrijdagavond op de fiets richting de stad zit. Siri is de persoonlijke virtuele





Magento Supee 9767
31 mei jl. kondigde Magento een belangrijke update aan. Voor zowel Magento 2 als voor Magento 1 installaties is er een kritische veiligheidsupdate uitgebracht. Voor



Terugblik Webshop Vakbeurs 2017
Op 3 en 4 mei was MvH Media aanwezig op de Webshop Vakbeurs in Mechelen. Hoewel het de allereerste keer was dat de Webshop Vakbeurs





Best practices om Google jouw relevante content te laten crawlen
We beginnen deze blog met een quote: ‘Content is King’. Elke online marketeer is bekend met deze uitspraak. Om een hoge positie in Google te


Dynamische remarketing
Meer conversies met dynamische remarketing Het begrip remarketing is inmiddels bij velen een bekend begrip. Met remarketing kun je bezoekers die al eens eerder de



E-commerce cijfers Belgische markt
MvH Media is steeds vaker actief in België. Meer en meer Belgische klanten weten hun weg naar ons online marketing bureau in Dongen te vinden,


Het cruciale belang van doorverwijzingen
In de praktijk komt het vaak voor; webshops wisselen voortdurend in assortiment en productgroepen. Niet alleen worden er nieuwe producten en categorieën toegevoegd aan de





Terugblik Webwinkel Vakdagen 2017
Op 18 en 19 januari was MvH Media aanwezig op de Webwinkel Vakdagen in Jaarbeurs Utrecht. Voor ons was het alweer de 3e keer dat