Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!

Verbeter je lokale vindbaarheid met locatie-extensies
Adwords advertenties houden niet op bij de advertentiekop en de advertentiebeschrijving. Misschien wel net zo belangrijk zijn de advertentie-extensies. Vaak worden deze extensies door nieuwkomers




Verhoog je e-commerce omzet nog in 2016
Het beste moet nog komen… De afgelopen twee maanden was een groot gedeelte van Nederland op vakantie. Aanstaande maandag beginnen ook in het zuiden de




Prijsextensie in AdWords
Advertentie-extensies kunnen worden gezien als “extraatjes” om je advertenties uit te breiden. Door het inzetten van advertentie-extensies, worden je advertenties groter waardoor ze beter opvallen.



Google Zoekwoordplanner combineert zoekvolumes
Hoewel het voor een aantal keywords al een tijdje (lees: maandje) actief is, lijkt het momenteel voor vrijwel alle keywords uitgerold te zijn: Google Zoekwoordplanner



Google: van zoekmachine naar antwoordmachine
Het is herkenbaar voor vrijwel iedereen. Ben je naar iets op zoek, dan pak je je smartphone (of tablet, laptop of vaste pc) en gebruik




Beter lokaal adverteren: Google promoted locations
Op de Google Performance Summit kondigde Google nieuwe ontwikkelingen aan op het gebied van lokaal adverteren in Google Maps. Met de focus op ‘mobile first’



Google AdWords update: Extended Text Ads
Google AdWords Update: Extended Text Ads Google kondigde in mei aan dat er zogenaamde Extended Text Ads aan zaten te komen. Afgelopen week zijn deze



E-commerce tips in de zomer
De maand juli is net aangebroken. Het aantal auto-responder emails neemt weer toe met langere afwezigheidsberichten. De maanden juli en augustus zijn traditioneel rustigere maanden




Bing Day Nederland
Op dinsdag 28 juni was MvH Media aanwezig bij Bing Day Nederland in de Amsterdam ArenA. De dag stond in het teken van nieuwe Bing




Zoekgedrag rondom het EK 2016
Als SEO specialist ben ik eigenlijk dagelijks bezig met zoekvolumes en moet ik steeds inspelen op het online zoekgedrag van mensen. Uiteraard leer ik veel



Bredere zoekresultaten binnen Google (SEO)
De laatste periode zien we veel ingrijpende veranderingen binnen het betaalde netwerk van Google. Zo zagen we eind februari dat Google een extra betaalde advertentie



Google staat niet stil. Jouw online strategie toch ook niet?
Google staat niet stil. Jouw online strategie toch ook niet? Tijdens de Google Performance summit op 24 mei jl. kondigde Google weer de nodige belangrijke




Mobiele strategie Google AdWords
In een vorige blog is al aangegeven dat mobiele websites steeds belangrijker worden voor Google. Er is een geheel nieuwe visie voor Google Analytics en Google



Featured snippets in Google Search
Featured snippets bestonden al een tijdje, maar nu zijn ze ook grotendeels uitgerold in Nederland. Tijd om te bespreken hoe je hier je voordeel mee


7 tips voor Facebook adverteren
Tegenwoordig maken steeds meer bedrijven gebruik van de advertentiemogelijkheden van Facebook. Tips om hoe je met je campagne om moet gaan hangen vaak af van