Wij geloven in
HET DELEN VAN KENNIS.
MvH Media gelooft in het delen van kennis. Kennis delen we intern met onze collega’s, direct met onze klanten en andere partners, maar ook graag met jou! Samen weten we immers meer dan één! Veel leesplezier.




Bing: de vergeten zoekmachine
Wanneer we de vindbaarheid van een website of webshop willen verbeteren, wordt er voornamelijk gepraat over de zoekmachine Google. Logisch, want Google heeft nog steeds




MvH Media aanwezig op de Shopping Innovation 2016
Waar MvH Media dit jaar voor het tweede jaar op rij als exposant aanwezig was op de Webwinkel Vakdagen 2016, staan we dit jaar voor




Webwinkel Vakdagen 2016 – Terugblik
Terugblik Webwinkel Vakdagen 2016 Op 20 en 21 januari waren wij met MvH Media aanwezig op de Webwinkel vakdagen. Dit jaar werden de Webwinkel Vakdagen




Magento SUPEE-7405: voorkom misbruik
Vorige week heeft Magento twee security patches uitgebracht. Magento SUPEE-7405 en SUPEE-7616 zijn uitgebracht. De laatste patch, supee-7616, is alleen van belang als jouw webshop




9 redenen om te beginnen met Google Shopping
Google Shopping is een onderdeel van Google AdWords. Met Google Shopping kunnen productadvertenties getoond worden met daarbij een afbeelding en prijs. Deze advertenties worden vertoond




Conversies meten in Google Analytics
Er is de mogelijkheid om zowel via Google AdWords als Google Analytics conversies door te meten. Conversies kunnen bijvoorbeeld een aankoop, lead of inschrijving voor




Trends betaald adverteren in 2016
2015 zit er alweer bijna op dus is het tijd om alvast vooruit te kijken. Welke trends liggen er in het verschiet op het gebied




(Mobiel) zoekgedrag anno 2016
Zoekgedrag verandert, dat is een feit waar organisaties/bedrijven, (online) marketeers en andere belanghebbenden zich erg van bewust zijn. Het is ook helemaal duidelijk dat we




Webwinkel Vakdagen
Ook dit jaar is MvH Media weer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen, het belangrijkste e-commerce evenement van de Benelux. Het evenement vindt voor de tiende keer