Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!

Versla het LinkedIn Algoritme! 5 tips voor meer organisch bereik
LinkedIn is natuurlijk het kanaal om je zakelijke doelgroep te bereiken. Door middel van LinkedIn adverteren kan je gericht targeten op bijvoorbeeld functietitels, bedrijven en


Recensies op Marketplaces, waardevol of waardeloos?
Bijna iedere website maakt gebruik van een of zelfs meerdere reviewwebsites zoals Trusted Shop, Trustpilot of Kiyoh. Het meest bekend zijn consumenten met de reviews


Koppel Search Console aan Google Ads voor nieuwe inzichten
In Google Ads heb je de mogelijkheid om verschillende tools van Google te koppelen aan je account. Een veel voorkomend voorbeeld is de koppeling met


Hoe onderwerpclusters voor een betere vindbaarheid kunnen zorgen
Wat is een onderwerpcluster? Bloggen aan de hand van een onderwerpcluster is eigenlijk al jaren een trend binnen SEO, maar wordt helaas nog niet door


Performance Max campagnes van Google nu voor iedereen beschikbaar
Sinds eind mei kan de nieuwe campagnevorm Performance Max als Béta worden aangevraagd binnen Google Ads. Vanaf gisteren is dit campagnetype voor iedereen beschikbaar zonder


3 tips voor de start van jouw Pinterest zoekwoorden onderzoek
Pinterest is dé online visuele zoekmachine. Ben je op zoek naar inspiratie voor een nieuw project en weet je niet hoe je het aan gaat


Verkopen binnen Facebook (social commerce): 5 tips om je voor te bereiden op de toekomst!
De potentie om via sociale media miljoenen mogelijke kopers te bereiken is enorm. Op dit moment worden sociale media gebruikers in Nederland doorgeleid naar de


Succesvolle leverbeloftes & optimaal voorraadbeheer tijdens de Feestdagen op Bol.com
Is het je al opgevallen dat het steeds sneller donker wordt? Dat er meer blaadjes op de grond liggen dan aan de gemiddelde boom zitten?


Dit zijn de juiste afmetingen en specificaties voor advertenties op Social Media
We ontvangen er best vaak vragen over: wat zijn de juiste afmetingen waarin ik mijn video of afbeelding aan moet leveren voor social media advertenties?


Branding met social media: hoe zit dat?
Als je aan branding wil werken speelt social media een belangrijke rol. Kanalen zoals TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn en Pinterest bereiken samen meer dan 13,7


Google voert (opnieuw) invloedrijke wijziging door in het Zoektermenrapport
In september 2020 namen we je mee in een wijziging van het zoektermenrapport. In het kort betekende die update dat alleen nog maar de zoektermen


Responsive Search Ads: Hoe zet je deze optimaal in?
Binnen Google Search campagnes is één van de belangrijkste onderdelen voor een succesvolle campagne; het inzetten van de juiste (relevante) advertenties! Enerzijds om op die


Zo genereer je de perfecte meta title na de recente Google Update
Onlangs heeft Google bevestigd dat zij een update hebben uitgerold waarbij title-tags worden herschreven in de organische zoekresultaten. Het kan nu en in de toekomst


iOS 15 update en de gevolgen voor e-mailmarketing
Afgelopen juni kondigde Apple de aankomende update van iOS 15 aan. Deze uitrol zal plaatsvinden op 20 september. Na de iOS 14 en 14.5 update


Google Search Console handleiding deel 1: Prestatierapport
Een van dé belangrijkste tools voor SEO’ers, online marketeers, websitebeheerders en website-eigenaren: Google Search Console (GSC). Het is een gratis tool die wordt aangeboden door




Speel in op je SEO met de feestdagen
November is begonnen en dat betekent dat de feestdagen er weer aankomen. Bij de meeste bedrijven betekent dat ook een grote kans om je organische





De juiste top-menustructuur voor SEO
Bij veel webshops en websites is het onmisbaar: een navigatiemenu. Nu zien wij vaak websites en webshops voorbij komen met gebruiksonvriendelijk navigatiemenu of een navigatiemenu



Beste SEO settings voor filters in je Magento webshop
Iedere webshop eigenaar die gebruik maakt van het Magento-platform heeft er mee te maken: filtering. Doordat een Magento webshop veelal de B2C markt betreft, wil



Direct afspraken maken (of reserveren) via Google Mijn Bedrijf
Dat Google dit jaar bezig is om het Googel Mijn Bedrijf-paneel verder uit te breiden is geen geheim meer. Een tijdje geleden kwam de update


UPDATE: Google Posts beschikbaar in Google Mijn Bedrijf
Een aantal weken terug integreerde Google hun tool Google Posts binnen Google Mijn Bedrijf. Gisteren (lees: 22 juni 2017) maakte de zoekmachine deze tool officieel




Wat is Dwell Time en hoe beïnvloed het jouw SEO?
Het algoritme van Google is onnavolgbaar. Anno 2017 kun je ervan uitgaan dat een nummer 1 positionering in de organische resultaten van Google het meest





Zoeken op afbeeldingen wordt steeds belangrijker!
Visuele content. We kunnen (en willen) er niet meer omheen! Waar websites 10 jaar geleden nog prima overweg konden met enkel simpele teksten is het






MvH Media wederom aanwezig op BrightonSEO 2017
Op vrijdag 7 april 2017 was een delegatie van MvH Media wederom aanwezig bij het BrightonSEO Congres te Brighton, Engeland. Het congres is anno 2017






HTTP/2 en de invloed op SEO
Dat zoekmachines, met name Google, snelheid belangrijk vinden is geen geheim meer. Projecten als AMP en PWA (Progressive Web Apps) zijn in het leven groepen






Succesvolle advertenties met de nieuwe roulatie instellingen!
Het instellen van de advertentieroulatie wordt vereenvoudigd! Adverteerders hadden in het verleden de keuze uit vier roulatie-opties, te weten: Optimaliseren voor klikken: advertenties weergeven die





Verbeter je AdWords campagnes met behulp van segmentatie
Bij het opzetten van AdWords campagnes gaat veruit het meeste aandacht naar de zoekwoorden waarop je wilt gaan adverteren. Het adverteren op relevante zoekwoorden is



Hoe voorkom je duplicate content?
Uit onderzoek is gebleken dat 29% van de webpagina’s op internet bestaat uit duplicate content (!). Dit percentage ligt erg hoog en wij zien dan



Moet ik mijn betaalde campagnes pauzeren in de zomer?
Alhoewel we hier in Nederland de laatste tijd meer regen dan zon hebben gezien is de zomer al een tijdje in volle gang. Veel Nederlanders






De gevolgen van de Google Shopping boete
De gevolgen van de Google Shopping boete Vorige week heeft Google van de EU een enorme boete van 2,42 miljard euro gekregen. Waarom Google deze


Vergelijkbare doelgroepen in Google AdWords
Nieuw uitgerold binnen Google AdWords. Vergelijkbare doelgroepen voor het zoeknetwerk! Sinds begin mei is het mogelijk om vergelijkbare doelgroepen expliciet te targeten met jouw Google




Google AdWords update: Wijziging Exact keyword match
Afgelopen maand heeft Google AdWords een verandering doorgevoerd in de werking van exact keyword match types. Deze zoekwoorden worden veelgebruikt door adverteerders omdat ze de






Waarom je AdWords campagnes niet werken
Google AdWords is geen makkelijk programma om te begrijpen of te optimaliseren. Er zijn zoveel mogelijkheden die uit te proberen zijn, cijfers die geïnterpreteerd moeten





Tips voor een goede Bing Ads campagne
Bing Ads is het advertentieprogramma van Microsoft en hiermee kun je adverteren op zoekmachines als Bing en Yahoo. Voor veel bedrijven is Bing Ads een


Direct je Google Mijn Bedrijf profiel aanpassen in Google zelf
Google heeft de functie om direct je Google Mijn Bedrijf paneel aan te passen toegevoegd aan de zoekresultaten. Wanneer je bent ingelogd met het account


Google vraagt ‘Heb je gebruikgemaakt van dit bedrijf’ bij het plaatsen van reviews
Google heeft een nieuwe toevoeging voor het plaatsen van reviews binnen Google Mijn Bedrijf. Wanneer je vervolgens op Ja drukt, krijg je een vervolgvraag te zien


Bellen-button aanwezig op desktop in Google Mijn Bedrijf-paneel
Sinds deze week is de Bellen-button (die eerder alleen op mobiel aanwezig was, ook zichtbaar op Desktop. Deze functie werkt alleen wanneer je bent ingelogd.


Google voegt Openingstijden voor online services toe
Vaak krijgen we de vraag van klanten of ze voor hun Google Mijn Bedrijf de openingstijden van de webshop (klantenservice) of van de fysieke winkel


Google voegt Black Owned-optie toe als highlight in GMB (USA only)
Google Mijn Bedrijf heeft sinds vandaag (in Amerika) de mogelijkheid om Black Owned als hoogtepunt toe te voegen binnen je GMB paneel. Naast Women-led (die


Horeca: Google voegt Partner Links toe met voorkeurs-functie
Sinds 2015 laat Google Mijn Bedrijf al menu-links zien in voor derden-bedrijven. Deze waren tot op heden niet zomaar te verwijderen door bedrijfseigenaren zonder contact


Meerdere Afspraak-links mogelijk in Google Mijn Bedrijf
Google heeft de mogelijkheid om meerdere Afspraak-links toe te voegen mogelijk gemaakt in Google Mijn Bedrijf. Voorheen was er slechts één Afspraak-link mogelijk. Nu lijkt


6 boekentips voor deze zomer
Het is bijna zover! Ondanks alles wat er op dit moment gaande is gaat de vakantieperiode binnenkort weer van start. Wellicht ga je naar het


Google voegt nieuwe online attributen toe: Afspraken, Zorg & Schattingen
Sinds vandaag zijn er nieuwe attributen beschikbaar om door te voeren in je Google Mijn Bedrijf paneel: Online afspraken (beschikbaar in NL) Online care (zorg,