MvH Media op Webwinkel Vakdagen 2019

Op woensdag 23 januari en donderdag 24 januari 2019 zijn wij weer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs, Utrecht. Ieder jaar is het weer hét nummer 1 e-commerce evenement van de Benelux, een perfecte beurs dus om meer te ontdekken over e-commerce. Wij staan ook op de beurs en geven 4 lezingen, dus zien we jou daar?

Waarom een bezoek brengen aan de Webwinkel Vakdagen?

Op de beurs kun je meer kennis opdoen over e-commerce. Zo worden er bijvoorbeeld lezingen gegeven door topsprekers zoals Google Nederland. Ook kun je inspiratie opdoen over logistiek, webwinkeloplossingen, social media, betaaloplossingen en natuurlijk marketing.

Zien we jou daar?

Op de beurs zijn wij te vinden op stand nummer 261 (zie plattegrond). Onze consultants en marketeers zijn aanwezig om jouw webshop gratis te scannen en een perfecte marketing mix te samenstellen. Ook geeft Mark 4 lezingen tijdens de Webwinkel Vakdagen. Wil je een kijkje nemen bij één van de lezingen? Bekijk het programma hieronder.

Programma Lezingen

Google Ads: Zó win je nieuwe klanten met Keywords én Personalisatie in 2019

Woensdag 23 januari / 13:00 – 13:20 / Lezingenzaal 11

Meer rendement uit jouw Google Ads campagnes én nieuwe klanten bereiken? Maak gebruik van de groeiende én nieuwste mogelijkheden om Google Ads campagnes te personaliseren. Deze gouden combinatie maakt het verschil in 2019. Mark neemt je mee in alle mogelijkheden om het rendement van bestaande campagnes te vergroten én nieuwe klanten te vinden!

Zó haal je meer resultaat uit je SEO in 2019

Woensdag 23 januari / 15:00 – 15:20 / Lezingenzaal 11 

“The Winner takes it all”. Dat geldt steeds meer voor de zoekresultaten van Google. Speel in op de nieuwste ontwikkelingen van Google. In deze lezing krijg je inzicht in de nieuwste SEO ontwikkelingen, mogelijkheden en concrete aanbevelingen hoe jouw webshop meer resultaat uit SEO kan halen in 2019.

Google Ads: 9 tips voor meer resultaat uit SEA in 2019

Donderdag 24 januari / 14:00 – 14:20 / Lezingenzaal 11

Google Ads verandert doorlopend. Met deze 9 concrete tips maak je het verschil met jouw campagnes in 2019. Hoe zorg je ervoor dat jouw advertenties meer opvallen? Hoe automatiseer je de shopping campagnes voor een breder bereik? En nog 7 andere tips voor een succesvolle SEA strategie in 2019!

SEO & Magento. Betere SEO resultaten én meer conversie met deze tips

Donderdag 24 januari / 12:10 – 12:30 / Lezingenzaal 11

Google Ads verandert doorlopend. Met deze 9 concrete tips maak je het verschil met jouw campagnes in 2019. Hoe zorg je ervoor dat jouw advertenties meer opvallen? Hoe automatiseer je de shopping campagnes voor een breder bereik? En nog 7 andere tips voor een succesvolle SEA strategie in 2019!

Spreker: Mark van Hattum

Mark van Hattum

Directeur

Mark is zelf begonnen met het beter positioneren van zijn eigen webshops. Vanuit deze ervaring is zijn bedrijf MvH Media ontstaan, welke inmiddels is uitgegroeid tot een full-service online marketing bureau met ruim 20 collega’s met een sterke focus op zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en online strategieën.
Voor een aantal klanten werkt Mark zelf nog dagelijks aan het verbeteren van de (organische) vindbaarheid en tevens is Mark regelmatig aanwezig op (inter)nationale congressen om met collega online markteers informatie uit te wisselen over de nieuwste bevindingen.