Zoekmachine
adverteren blog.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.

Wat is First-Party data in marketing?
First-party data speelt al een hoofdrol in de marketingactiviteiten van vele bedrijven, maar door het verdwijnen van third-party cookies wordt het alleen nog maar belangrijker.


Nieuw in Nederland: Promoties binnen Google Merchant Center
Nu de feestdagen dichterbij komen en vele webshops kortingen geven is deze nieuwe manier van promoties maken relevanter dan ooit. In een aantal landen was


Goed voorbereid de laatste maanden in met Google Ads!
De E-commerce piekperiode van het jaar staat weer voor de deur! Voor de meeste webshops zijn de laatste maanden van het jaar de meest lucratieve


Google’s glazen bol! Maak kennis met de prestatieplanner
De campagnes staan klaar en het doel is duidelijk, maar hoe bereken je het budget voor je Google Ads campagne? Dit is een vraag die


Performance Max: De eerste inzichten & laatste updates
Inmiddels is de aankondiging van Performance Max campagnes een paar maanden geleden en hebben we tijd gehad om de eerste testen van dit campagnetype te


Highlights en productaanpassingen binnen Google Ads in 2022
De wereld van online marketing ontwikkelt zich in razendsnel tempo, met name binnen de SEA branche. Google communiceert de nieuwste ontwikkelingen en trends vanuit het


Verbeterde conversies in Google Ads
De afgelopen jaren is het omgaan met privacy een groot discussiepunt. Met het verdwijnen van third-party cookies is verbeterde conversies de oplossing voor privacy maatregelen


Nieuwe features binnen Google Shopping en Merchant Center
Google shopping is voor veel bedrijven het meest rendabele campagnetype en geeft de consument een duidelijk beeld van het product dat je verkoopt voordat ze


Concurrentie-inzichten binnen Google Ads
Voor het optimaliseren van campagnes binnen Google Ads is het onder andere belangrijk om je concurrenten goed in kaart te kunnen brengen. Hoe kun je