Zoekmachine
adverteren.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.

NIEUW: Verhoog (gratis) de zichtbaarheid van je producten op Google
Vorig jaar kondigde Google al aan dat voor gebruikers in de VS er een mogelijkheid was om gratis in de resultaten van Google Platforms te verschijnen (zoals Google


5 tips voor een succesvolle Google Ads advertentie
Succesvolle advertenties behoren tot de basis van een goede campagne. Om op te vallen tussen alle zoekresultaten van de concurrenten is een goede advertentie doorslaggevend.


Coronacrisis in (r)etail: Hoe om te gaan met betaald adverteren?
BELANGRIJK: dit blogbericht is geschreven op basis van de veranderende online wereld ten tijde van de Coronacrisis. Als MvH Media zijn wij dagelijks bezig met


Responsieve zoekadvertenties (RSA’s): Wél of niet inzetten?
https://www.youtube.com/watch?v=7qW2CIIFYjg Responsieve zoekadvertenties kunnen al een tijd ingezet worden en komen dan ook vaak als aanbeveling naar boven in je zoekcampagnes. Echter, zorgen deze advertenties


SEA Trends 2020
In deze blog gaan we in op 5 belangrijke SEA Trends die in 2020 een grote rol zullen gaan spelen. Speel komend jaar in op


ITP 2.2 en de gevolgen voor jouw online marketing strategie
Privacy van de gebruiker wordt meer en meer beschermd. Safari, de internetbrowser van Apple, gaat all-in wat betreft privacy met een technologie dat Intelligent Tracking


Ad Customizers: nu ook beschikbaar voor Microsoft Advertising (Bing Ads)!
In Google Ads zijn Ad Customizers al een tijdje mogelijk, maar sinds kort kun je ze ook gebruiken bij het optimaliseren van je advertenties in


Een succesvolle Bing shopping campagne in Nederland.
Bing?! Nog niet overtuigd van het succes van Bing? Probeer dan als één van de eerste in Nederland aan te haken met Bing Shopping. Profiteer


Shopping-advertenties naar aanvullende Google-platform
Deze week heeft Google gelanceerd dat de Shopping-advertenties worden uitgebreid naar aanvullende Google-platforms. Hierdoor is het mogelijk om in de week van 15 juli 2019