Zoekmachine
optimalisatie blog.
Bovenaan staan met Google en meer bezoekers genereren naar je website zonder te adverteren? Dat doe je met SEO, oftewel Search Engine Optimization. Hét startpunt van je online marketing aanpak.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen binnen hun vakgebied.
Data uit Google Trends gebruiken voor SEO
Recentelijk rolde Google een nieuw ontworpen versie van Google Trends uit. Hierdoor is er meer data op een eenvoudigere manier beschikbaar. Een mooi moment om
Meta Descriptions – Waarom Google geen definitieve lengte geeft
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze SEO marketeer Jeroen de
Subfolders vs Subdomeinen: wat is beter voor je SEO?
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt SEO marketeer Dave het verschil
PageSpeed: het belang voor SEO
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt SEO marketeer Jeroen het belang
De beste SEO settings voor multiregionale en meertalige websites
Veel grote webshops en websites richten zich tegenwoordig enkel op bezoekers uit meerdere landen. Bij MvH Media krijgen we ook steeds vaker de vraag hoe
Betere Rankings? Verbeter je User Experience
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt SEO marketeer Dave het belang
Mobile First Index: wat is de impact op je lokale SEO?
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt SEO marketeer Jeroen het effect
SEO Implementeren met Google Tag Manager
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze online marketeer Stijn hoe
Langere Meta-descriptions, een belangrijke verandering binnen Google
Google optimaliseert voortdurend zijn diensten om de beste resultaten aan de zoeker te tonen. Zo nu en dan testen ze ook met de lengtes van