webinar

DE IDEALE COMBINATIE TUSSEN ONLINE & OFFLINE

Er worden steeds meer online aankopen gedaan, maar aankopen in je fysieke winkel blijven heel belangrijk. Weet jij al hoe je fysieke winkel en aankopen opneemt in je online strategie? Heb je daar al eens over nagedacht? Het online speelveld biedt steeds meer mogelijkheden. Mis deze kans niet en combineer jouw online en offline strategie voor je fysieke winkel.

Meld je aan voor deze GRATIS webinar!

Dit kun je

VERWACHTEN.

Lokaal adverteren in Google

Hoe kun jij je fysieke winkel onder je doelgroep brengen met zoekmachine adverteren? Zorg ervoor dat je doelgroep weet waar je zit en dat zij ook producten in je fysieke winkel kunnen afhalen! We bespreken een aantal punten, zoals:

  • Hoe jij je locatie op de juiste manier kan plaatsen in je Ads campagnes
  • Google Shopping relevanter maken 
  • Het meten en sturen van bepaalde (soft) conversies in je campagnes

Vergroot je organische lokale vindbaarheid

Op dit moment is lokale SEO misschien wel de grootste ontwikkeling binnen zoekmachine optimalisatie. Maak het gat kleiner tussen online en offline door meer gebruik te maken van het personaliseren van zoekwoorden door je locatie er aan toe te voegen bijvoorbeeld. Wat kun je verwachten?

  • Hoe je lokale zoekwoorden kan verwerken in je SEO strategie
  • Waarom Google Mijn Bedrijf van toegevoegde waarde is 

Fysieke locaties vindbaar maken met social targeting

Met je bedrijfspagina binnen Facebook kun jij veel over je fysieke winkel en je locatie vertellen, maar er zijn nog meer mogelijkheden binnen social media om het gat tussen online en offline te verkleinen. Wij zorgen ervoor dat je meer te weten komt over de volgende punten:

  • Maak duidelijk dat je één of meerdere winkellocaties hebt via je bedrijfspagina
  • Creëer een winkelverkeer campagne
  • Aan de slag met Facebook en Instagram shops

Waarom jij dit webinar wilt volgen

Het online speelveld wordt alleen maar groter en het is ontzettend belangrijk dat je gebruik maakt van de mogelijkheden die er zijn. Met SEO, SEA en Social Media kun je jouw offline en online kansen samenbrengen en ervoor zorgen dat je fysieke winkel onder de aandacht van je doelgroep terecht komt. 

DEZE SPREKERS

KOMEN AAN HET WOORD.

mark-e1575014693892

Mark van Hattum

Directeur
Stijn Bergmans

Stijn Bergmans

Head of SEO & Innovatie
judith-de-rooij

Judith de Rooij

Lead Social