SEA UITBESTEDEN
aan Specialisten.
Wij krijgen 4,7 sterren op 26 reviews in Google |
SEA helpt je om binnen een korte tijd resultaten te boeken voor jouw onderneming, mits jij jouw campagnes op een goede manier weet in te richten. Om het maximale resultaat uit je Google Ads campagnes te behalen heb je een hoop inhoudelijke kennis (en tijd) nodig.
Daarnaast volgen de ontwikkelingen zich in een rap tempo op én wil jij natuurlijk altijd voor lopen op je concurrenten. Automatisering speelt hierbij zeker een belangrijke rol, maar om het algoritme voor je te laten werken is het wel belangrijk om Google van de juiste input te voorzien.
Wij als vakspecialisten helpen je graag verder met het inrichten en optimaliseren van succesvolle Google Ads en Microsoft Advertising campagnes.
Interesse? Lees dan vooral verder of vraag direct een gratis SEA-analyse aan!
Vraag nu een GRATIS SEA analyse aan!
Emerce 100
FD Gazellen Award
Dutch Search Awards
Beste SEO consultant
Technology Fast 50
Fonk150
De toegevoegde waarde van sea
In een digitale wereld waarin zichtbaarheid koning is, biedt SEA een gouden kans om direct op de voorgrond te treden. Terwijl kanalen zoals SEO en Branded Social Media campagnes een lange adem vergt, plaatst SEA je direct in de schijnwerpers van de zoekmachines. Dit kan zowel in Google, maar ook Bing wordt steeds populairder en is dan ook een niet te missen speler voor een tal van onze klanten. Met SEA kun je je boodschap daarnaast perfect afstemmen op jouw publiek, of ze nu in Amsterdam of Maastricht wonen, of specifieke zoektermen gebruiken. Met SEA target focus je alleen op de mensen die je daadwerkelijk wilt bereiken.
Bij MvH Media geloven we dat meten weten is, en daarom houden we van SEA. Elke klik, elke conversie, elke interactie is een open boek. Dit geeft je niet alleen een kristalhelder beeld van je ROI, maar ook de mogelijkheid om je strategie on-the-fly aan te passen. SEA geeft je de wendbaarheid van een topatleet. Je kunt reageren, aanpassen en je concurrenten altijd een stap voor zijn. Dus, als je klaar bent om je digitale aanwezigheid naar een hoger niveau te tillen, is SEA de springplank die je nodig hebt. En bij MvH Media zijn we er om je te helpen die sprong te maken.
WAAROM ZOU JE SEA UITBESTEDEN?
SEA, SEO, social, marketplaces of toch e-mailmarketing? Als online marketeer of ondernemer heb je genoeg aan je hoofd om echt goed jouw SEA in te steken. Bij MvH Media hebben dan ook specialisten die zich enkel en alleen op de betaalde resultaten binnen de zoekresultaten focussen. Of je daarom nu zelf al binnen jouw account aan de slag bent gegaan met adverteren of helemaal nieuw bent, het uit besteden van SEA heeft voor jou de volgende voordelen:
- Wij weten alle ins en outs van SEA.
- Wij weten nieuwe SEA ontwikkelingen sneller dan Google zelf.
- SEA is ons werk, dus hoeven wij het er niet naast te doen (en jij wel).
- Wij weten welke campagnetypen je moet inzetten om jouw doelstelling te behalen.
- Wij weten hoe we het algoritme van Google moeten voeden.
- Jij graag je concurrenten die stap voor wilt zijn.
We nemen je mee in het SEA-traject
Bij MvH Media geloven we in een partnerschap. Een samenwerking waarbij jij en wij samenwerken om de best mogelijke resultaten te bereiken. Hier is hoe ons SEA-traject bij MVH Media eruit ziet:
- Diepgaande Kennismaking & Brancheanalyse: Allereerst nemen we de tijd om jou, je bedrijf en je branche echt te leren kennen. Door jouw expertise te combineren met onze kennis van SEA, creëren we een stevige basis voor succes.
- Gedetailleerde Campagneplanning: Met jouw inzichten en onze expertise stellen we een op maat gemaakte campagnestrategie op. Zetten we in op een maximaal aantal conversies of wil je zichtbaarheid creëren? Gezamenlijk zoeken we een strategie die bij jou past. We werken daarnaast graag vanuit onze eigen data. We zorgen ervoor dat de doelstellingen en campagnes duidelijk worden gemonitord, zodat we makkelijk kunnen bijsturen.
- Transparante Communicatie: Wij geloven in openheid. Dat betekent dat we je regelmatig updaten over de voortgang van je campagnes, de resultaten en eventuele uitdagingen. En natuurlijk staan we altijd open voor jouw feedback en vragen. Dit doen we graag via een call, maar wanneer het drukker bij jou is, voorzien we je in ieder geval van een uitgebreide rapportage.
- Proactieve Optimalisatie: Zodra de campagnes draaien, zitten we niet stil. We analyseren continu de prestaties en voeren optimalisaties door om de ROI te verhogen. Hierbij houden we rekening met de laatste trends en ontwikkelingen in SEA.
- Innovatie & Nieuwe Kansen: De online wereld verandert snel. Daarom houden we altijd onze ogen open voor nieuwe kansen en innovaties die jouw campagnes naar een hoger niveau kunnen tillen.
- Periodieke Evaluaties: We plannen regelmatige evaluatiemomenten in om samen de resultaten te bespreken, nieuwe doelen te stellen en de strategie eventueel bij te sturen.
- Ondersteuning & Advies: Naast het beheren van je SEA-campagnes staan we altijd klaar om je te adviseren over bredere online marketingstrategieën en hoe deze kunnen integreren met je SEA-inspanningen.
Bij MvH Media draait het allemaal om samenwerking. Wij zetten onze passie en expertise in om jouw bedrijf te laten groeien, terwijl we zorgen voor heldere communicatie en een proactieve aanpak. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kun je vertrouwen op een team van specialisten dat altijd voor je klaarstaat.
Maak kennis met onze SEA-specialisten:
SEA VS SEO: versterken van kanalen
De effectiviteit van een Google Ads of Microsoft Advertising campagne hangt af van verschillende factoren. Een belangrijke factor is de gebruiksvriendelijkheid van de website voor de betreffende zoekmachine, maar ook de ervaring op de verschillende landingspagina’s. Als je je SEA campagne een succes wilt maken is het belangrijk om je landingspagina’s te optimaliseren voor de zoekwoorden waar jij op adverteert (én mensen vervolgens op laat landen). Dit zorgt voor een betere ervaring op de landingspagina, wat vervolgens weer effect heeft op de kwaliteitsscores van je zoekwoorden. Het is belangrijk dat een landingspagina goed aansluit naar waar iemand naar op zoek is, om uiteindelijk optimale relevantie te creëren.
Deze website optimalisatie staat eigenlijk in samenwerking met ‘Search Engine Optimization’, of te wel ‘SEO’. Landingspagina’s creëren die goed aansluiten bij belangrijke zoekwoorden, heeft vervolgens ook een positieve invloed op je posities binnen de organische zoekresultaten.
Simpel uitgelegd: SEA is geweldig om op de korte termijn resultaat te boeken voor je bedrijf en website. SEO is een geweldige manier om op de lange termijn naamsbekendheid en omzet te genereren voor je bedrijf en website. Door beide technieken te optimaliseren zorg je voor een goede naamsbekendheid en genereer je op zowel korte als lange termijn een hogere omzet.
Gratis SEA analyse
Als je een vraag hebt of op zoek bent naar een oplossing, is 9 van de 10 keer het eerste wat je doet deze informatie zoeken in een zoekmachine. Een sterke zichtbaarheid na het uitvoeren van deze zoekopdracht is cruciaal om bekend te worden bij jouw doelgroep. SEA is dan ook het ultieme kanaal om relatief snel te resultaat te halen en een zeer gerichte doelgroep aan te spreken.
Wil jij daarom starten met SEA of heb je het idee dat er uit jouw huidige strategie nog veel te halen valt? Vraag dan vrijblijvend een gratis SEA analyse aan. Onze specialisten kijken graag naar welke kansen er nog liggen en maken een advies op maat zodat we jouw doelstellingen niet alleen kunnen halen, maar ver kunnen overtreffen.
Vraag nu een GRATIS SEA analyse aan!
SEA-vragen die wij vaak krijgen:
SEA is een andere term voor Zoekmachine Adverteren, ook wel de afkorting van Search Engine Advertising. Afhankelijk van de doelstelling en het budget kunnen er verschillende typen campagnes worden ingezet om dit doel te behalen. Lokaal beter gevonden worden? Zet in op een Lokale SEA strategie.
Search Engine Advertising (SEA) zorgt voor direct resultaat. Je hebt superspecifieke targetmogelijkheden en controle over de kosten.
Wij zijn vakidioten en elke dag bezig met SEA. Wanneer jij ’s avonds op de bank aan het Netflixen bent, zijn wij waarschijnlijk op de bank een vakartikel over SEA aan het lezen (saaaaai…). Of we zijn op een internationaal vak-evenement. En vooruit, soms gaan we ook wel naar de kroeg.
CPC staat voor Cost Per Click. Dit is een afrekenmodel voor online adverteren. Zoals de naam al zegt betaald de adverteerder een bepaald bedrag voor iedere keer dat er op zijn advertentie geklikt wordt.
CPA staat voor Cost Per Action. Dit is het bedrag dat je betaalt voor een bepaalde actie die de bezoeker uitvoert. De actie is altijd een vorm van een conversie. Bijvoorbeeld het bestellen van een product of het inschrijven op een nieuwsbrief.
De juiste biedstrategie is afhankelijk van jouw doelstellingen, we kijken graag met je mee om te bepalen wat hiervoor het beste werkt. Enkele biedstrategieën binnen Google Ads zijn: Handmatige CPC, Aantal conversies maximaliseren (i.c.m. Doel-CPA), Conversiewaarde maximaliseren (i.c.m. Doel-ROAS) en Klikken maximaliseren.
Relevante pagina’s: Adverteren op google | Bing adverteren | In app advertising | SEA Marketing | SEA bureau | SEA specialist | SEA strategie | YouTube adverteren | Zoekmachine adverteren
Meer updates?
We houden je graag op de hoogte.
- Alle nieuwste ontwikkelingen over
- Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
- Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
- Maximaal één keer per maand
Meer blogs over
zoekmachine adverteren
AI en Brede Zoekwoorden in Google Ads: Testen of Toch Vermijden?
“Brede zoekwoorden toevoegen” de aanbeveling die in iedere Google Ads account te vinden is en welke iedere Google accountmanager wel eens heeft voorgesteld. In Google
Haal meer uit je Shopping advertenties met slimme feed optimalisatie
Wil je meer resultaat halen uit je Google Shopping advertenties? Dan begint het allemaal met een sterke, geoptimaliseerde productfeed. Je feed is de basis van