SEO uitbesteden aan vakidioten

SEO is niet voor iedereen gesneden koek. Er komt een hoop technische kennis bij kijken en als het over dat saaie linkbuilding gaat haak je waarschijnlijk al af. Daarnaast duurt het bij SEO lang voordat er resultaat geboekt wordt en tegen die tijd ben je alweer vergeten wat je allemaal gedaan hebt. Als ondernemer of eigenaar kun je je tijd wel beter indelen, waardoor SEO uitbesteden nog niet eens zo’n stom idee is. Er zijn genoeg vakidioten te vinden (lees: onze specialisten) waar je met alle vertrouwen je SEO-strategie aan kunt uitbesteden.

Waarom zou je SEO aan ons uitbesteden?

Wij van MvH Media zijn vakidioten en zitten soms tot ’s avonds laat op de bank nog vakartikelen te lezen. Daardoor hebben we een aantal verdraaid goede redenen waarom je SEO aan ons kunt uitbesteden:

  • Wij weten alle ins en outs van SEO
  • Wij weten nieuwe SEO ontwikkelingen sneller dan Google zelf
  • SEO is ons werk, dus hoeven wij het er niet naast te doen (en jij wel)
  • Wij doen dit al 10 jaar
  • Wij weten dat bullet-points goed zijn voor SEO
  • Jij graag hoger komt in Google

Daag onze SEO-specialisten gerust eens uit door de gratis SEO-check te doen via het formulier.

Vraag nu een GRATIS SEO analyse aan!

Hoe ziet SEO uitbesteden eruit?

Google beoordeeld SEO op meer dan 5000 ranking-factoren. Deze zijn uiteraard niet allemaal even belangrijk, maar wij weten exact waar we moeten beginnen. Wij scharen SEO namelijk onder vier verschillende pijlers:

  • Content
  • Techniek
  • Autoriteit (lees: linkbuilding)
  • User Experience

Dit is weer onderverdeeld in allerlei SEO-werkzaamheden, die je eventueel ook los van elkaar door ons zou kunnen uitvoeren. Wil je hulp met een zoekwoordenonderzoek? Prima. Wil je dat we je adviseren met linkbuilding? Ook prima. Wil je dat we eens een technische SEO-audit voor je uitvoeren? We love it. Heb je geen enkel idee waar je moet beginnen? Bel ons!

Ons SEO-team:

Nicky Konings - SEO Marketeer

Nicky Konings

SEO Specialist
Lieve Hommeles - SEO Marketeer

Lieve Hommeles

SEO Specialist
Stijn Bergmans

Stijn Bergmans

Head of SEO
Sharona Snoeren

Sharona Snoeren

SEO Specialist
Dave van der Burgt

Dave van der Burgt

SEO Specialist
Vincent Bakker

Vincent Bakker

SEO Specialist

We nemen je mee in het SEO-traject

We zijn dan wel vakidioten, maar we kunnen wel communiceren. Dat is ook hoe we onze SEO-trajecten graag insteken. Voor en met jou. Jij weet immers alles over de branche waar je in verkeerd en wij weten dan weer alles over SEO en online marketing. Wij houden je exact op de hoogte over:

  • Je zoekwoorden en Google-posities
  • Je stijgende bezoekersaantallen
  • Je omzet die sky-high gaat
  • En alle andere prangende vragen die jij wellicht voor ons hebt

Waarom zou je SEO uitbesteden en niet zelf doen?

Het internet is oneindig groot en nog altijd groeiende. Dan is er ook vast voldoende over SEO te lezen en is er geen reden om SEO uit te besteden, toch? Die fout hebben we (helaas) meerdere mensen zien maken. Eigenlijk adviseren wij enkel SEO zelf te doen als de volgende scenario’s van toepassing zijn:

  • Je weet zelf wel wat een noindex voor gevolgen heeft voor jouw website
  • Je weet ook wel dat een sitemap.xml maximaal 50.000 URL’s zou moeten bevatten
  • Wanneer je überhaupt weet wat een sitemap.xml is
  • Je kunt JSON-LD Structured Data wel dromen
  • Dwell Time behoort toch al tot je dagelijkse vocabulaire
  • Tijdens het ontbijt 301 redirect je de meeste 404-status codes toch al, gewoon omdat Google dat graag heeft
  • Je komt al jaren op de verjaardag van Bing
  • Je weet best dat we liegen als we zeggen dat Google Analytics een ranking-factor is

Staan hierboven bekende scenario’s tussen? Dan zijn we even goede vrienden en zou je SEO niet hoeven uit te besteden. Klinkt bovenstaande rijtje als 我们知道您会翻译这段文字 dan ben je bij ons aan het juiste adres.

SEO-vragen die wij vaak krijgen:

SEO is een andere term voor Zoekmachine Optimalisatie. Of de afkorting van Search Engine Optimization. Wij kunnen er uren over praten, maar het komt er op neer dat het een strategie is om hoge posities binnen Google te verkrijgen. Via die posities krijg je meer én gerichtere bezoekers naar jouw website.

Elke zoektocht begint online, vermoedelijk op Google. Hoe hoger je daar staat, hoe meer bezoekers je naar je website krijgt. En doordat jij dit leest heb je ons waarschijnlijk ook via Google gevonden.

Wij zijn vakidioten en elke dag bezig met SEO. Wanneer jij ’s avonds op de bank aan het Netflixen bent, zijn wij waarschijnlijk op de bank een vakartikel over SEO aan het lezen (saaaaai…). Of we zijn op een internationaal vak-evenement. En vooruit, soms gaan we ook wel naar de kroeg (work hard, play harder). Dat doen we ongeveer al 10 jaar, dus hebben we de boel ook flink zien veranderen. We scherpen onze SEO-strategie dan ook voortdurend aan om onze klanten te blijven kunnen voorzien van topposities.

Dit uitklapmenu is een FAQ Rich Snippet. Redelijk nieuw binnen SEO en daarom hebben wij het. Dit stukje code hebben we door middel van Structured Data in de source-code van de website geïmplementeerd. Dat stukje technische code is namelijk waar Google naar kijkt (did you know?). Wil je die ook? Bezoek dan onze website.