Introductie van TikTok Instant Page

Leestijd: 1 minuten

Deze nieuwe verandering staat in het teken van een gestroomlijnde customer journey en het verlagen van het bouncepercentage en inefficiënte conversies. Binnen zo’n Instant Page kunnen TikTok gebruikers verschillende video’s en afbeeldingen bekijken zonder de TikTok app te verlaten. Daarbij gaat het niet alleen om het bekijken van video’s en afbeeldingen, maar ook om het vegen door carrousels of het klikken op knoppen binnen een advertentie. Tevens komt daar ook nog eens kijken dat merken hun verhaal kunnen vertellen door producten, promoties en services onder de aandacht te brengen van gebruikers die afkomstig zijn van advertenties. Dit moedigt gebruikers weer aan om het merk beter te leren kennen. Ook kan er op deze manier door bedrijven worden geoptimaliseerd voor conversies binnen Instant Page, wat uiteindelijk kan resulteren tot 40% lagere kosten per actie.

Meer updates?

We houden je graag op de hoogte.

  • Alle nieuwste ontwikkelingen over social media marketing
  • Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
  • Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
  • Maximaal één keer per maand

Meer blogs over

50%

Je bent er bijna

Waar mogen we hem naar toe sturen?