Zoekmachine
adverteren blog.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.

SEA Trends 2022
Inhoudsopgave De groeiende behoefte aan en noodzaak van First-Party data Automatisering vs. menselijke input Back to basics (Extreem) goede conversietracking is key Visuele content in


Deals en promoties binnen Google Shopping en Google Merchant Center
Google Shopping is voor veel adverteerders een van de belangrijkste kanalen. Mensen zoeken gericht naar een product en zijn al verder in het aankoopproces. Deze


Koppel Search Console aan Google Ads voor nieuwe inzichten
In Google Ads heb je de mogelijkheid om verschillende tools van Google te koppelen aan je account. Een veel voorkomend voorbeeld is de koppeling met


Performance Max campagnes van Google nu voor iedereen beschikbaar
Sinds eind mei kan de nieuwe campagnevorm Performance Max als Béta worden aangevraagd binnen Google Ads. Vanaf gisteren is dit campagnetype voor iedereen beschikbaar zonder


Google voert (opnieuw) invloedrijke wijziging door in het Zoektermenrapport
In september 2020 namen we je mee in een wijziging van het zoektermenrapport. In het kort betekende die update dat alleen nog maar de zoektermen


Responsive Search Ads: Hoe zet je deze optimaal in?
Binnen Google Search campagnes is één van de belangrijkste onderdelen voor een succesvolle campagne; het inzetten van de juiste (relevante) advertenties! Enerzijds om op die


Opvallen met persoonlijke Google-advertenties? Zo doe je dat!
Je ziet het steeds vaker: “Voor 20:00 besteld = morgen in huis”. Beetje saai, hè? Maar hoe zorg je ervoor dat je wel opvalt tussen


Google lanceert Conversion Value Rules (Bèta)
Google heeft onlangs een nieuwe functie gelanceerd, namelijk de zogenaamde Conversion Value Rules. Een functie waarmee we nog meer invloed kunnen uitoefenen binnen de conversie-instellingen.


Hagakure: Dé nieuwe Search Ads-structuur
Als online marketeers zijn we steeds minder bezig met het handmatig optimaliseren van campagnes. Daarvoor in de plaats moeten we juist meer vertrouwen op het