Conversie

optimalisatie.

Trekt je website veel bezoekers, maar genereer je te weinig of helemaal geen verkopen/leads? Bezoekers met de intentie om iets te kopen moet je zo eenvoudig mogelijk door het aankoopproces begeleiden. Het traject van Conversie Optimalisatie zorgt ervoor dat een website of webshop dusdanig is ingericht dat bezoekers makkelijker overgaan tot aankoop. Er wordt onderzoek gedaan naar het gedrag van de bezoekers, de gebruiksvriendelijkheid van je website en de prestaties. Wat zijn eventuele knelpunten voor de bezoekers op de website of webshop om niet over te gaan tot aankoop? Hoe kunnen deze knelpunten worden verbeterd? MvH Media maakt gebruik van de meest moderne technieken voor Conversie Optimalisatie, zodat bezoekers overgaan tot aankoop of klant worden.

De voordelen

  • Omzetstijging zonder extra verkeer
  • Gebruiksvriendelijkheid van de website stijgt
  • Meer conversies en leads
  • Haalt het maximale rendement uit je bezoekers

Prestatie, navigatie,

structuur en testen.

Door het actief onderhouden, analyseren en optimaliseren van jouw campagnes werken we naar de beste kosten per conversie toe. Dit doen we onder andere door middel van slimme search-campagnes en het gebruik van automatische biedstrategie├źn voor een beter resultaatBij conversie optimalisatie kijken we naar verschillende aspecten op je website. Hoe presteert je website? Hoe navigeren bezoekers over je website? Is de structuur van je website duidelijk voor je bezoekers? Waar haken bezoekers op af? Om dit te kunnen onderzoeken wordt er gebruik gemaakt van onder andere heatmaps en clickmaps.

Heatmaps & Clickmaps
Met heatmaps wordt het kijkgedrag en klikgedrag van een bezoeker in kaart gebracht. Waar klikt een bezoeker op? Hoe bewegen bezoekers de muis over de website of webshop? Hoe ver scrollen bezoekers naar beneden? Een heatmap geeft inzicht in het gedrag van de bezoekers. Aan de hand van deze informatie kan de gebruiksvriendelijkheid op de website worden verbeterd waardoor de conversies toenemen.

Zodra er inzicht s verkregen in de prestaties, navigatie en structuur van de website gaan we diverse tests uitvoeren:

A/B- en Multivariate-testing
Met A/B- en Multivariate-tests wordt het verkeer opgesplitst naar een bestaande pagina op de website (versie A) en een variant (versie B). Het doel is om te onderzoeken welke variant het meest gewenste resultaat oplevert. Aan de hand van de websitestatistieken kunnen er verbeteringen in de website of webshop worden doorgevoerd.

Meer conversies

door middel van CRO

Haal meer rendement uit je website door middel van conversie optimalisatie. Onze CRO specialist staat voor je klaar. Bij MvH Media werken we alleen met specialisten. Onze CRO specialist houdt zich dan ook alleen bezig met CRO, waardoor ze alle ins en outs weet over conversie optimalisatie.