Zoekmachine
adverteren.
De afgelopen jaren is de zichtbaarheid van advertenties en shopping resultaten binnen Google enorm gegroeid. Google kent dan ook een prominentere plek toe aan de advertenties en de shopping resultaten ten opzichte van de organische resultaten. Ook het adverteren binnen Bing wordt steeds populairder. Door middel van de juiste strategie en uitvoering is het mogelijk om jouw website direct bovenaan de betaalde advertenties te tonen. Wij helpen je hier graag bij door te focussen op de juiste zoekwoorden en de juiste doelgroep en zo te sturen op de laagst mogelijke kosten per conversie.
De voordelen
- Direct bovenaan in de zoekmachine, ook voor nieuwe websites
- Specifieke targeting mogelijk (locatie, doelgroep, tijdstip)
- Mogelijkheid om te sturen op ROAS of kosten per conversie
- Geautomatiseerde biedstrategieën voor een beter resultaat
Sturen, meten en het
Rendabel maken van advertenties.
Door het actief onderhouden, analyseren en optimaliseren van jouw campagnes werken we naar de beste kosten per conversie toe. Dit doen we onder andere door middel van slimme search-campagnes en het gebruik van automatische biedstrategieën voor een beter resultaat


Hoogwaardige campagnes opgezet
door gecertificeerde SEA-specialisten.
Bij MvH Media werken we alleen met specialisten. Iedere expertise heeft zijn eigen specialisten. Onze SEA-specialisten houden zich dan ook alleen bezig met SEA-gerelateerde werkzaamheden, waardoor ze op de hoogte zijn van de laatste trends en deze dan ook direct kunnen toepassen. Daarnaast zijn ze ook gecertificeerd in Bing Adverteren en in de onderdelen van Google Ads: Zoeken, Display, Mobiel, Video en Shopping.






Tijd voor betere resultaten
met zoekmachine adverteren.
Betaal je nu ook te veel per klik en komen er niet eens relevante conversies uit je Ads campagnes? Laat ons weten wat jouw doelstelling is en samen gaan we focussen op de beste zoekwoorden, de juiste doelgroep en de laagste kosten per conversie voor je bedrijf.
veelgestelde vragen over
zoekmachine adverteren
SEA staat voor Search Engine Advertising, ofwel zoekmachine adverteren. Dit betreft het het opzetten, monitoren en bijsturen advertentie campagnes binnen zoekmachines als Google. Dit kunnen bijvoorbeeld advertenties boven de organische zoekresultaten zijn, maar ook Shopping advertenties, YouTube advertenties en veel meer.
De afgelopen jaren is de zichtbaarheid van advertenties en shopping resultaten binnen Google enorm gegroeid. Google kent dan ook een prominentere plek toe aan de advertenties en de shopping resultaten ten opzichte van de organische resultaten. Ook het adverteren binnen Bing wordt steeds populairder. |
Direct bovenaan in de zoekmachine, ook voor nieuwe websites Specifieke targeting mogelijk (locatie, doelgroep, tijdstip) Mogelijkheid om te sturen op ROAS of kosten per conversie Geautomatiseerde biedstrategieën voor een beter resultaat |
Er zijn meerdere verschillen aan te wijzen tussen SEO en SEA. Zo is SEO een langetermijnstrategie en kun je met SEA op korte termijn resultaat leveren. Daarnaast zijn SEO klikken gratis en betaal je bij een SEA-campagne per klik. Het verschil in de zoekresultaten is te herkennen aan het Ads-label, wat betekent dat het om een advertentie en dus Ads gaat. |
Meer updates?
We houden je graag op de hoogte.
- Alle nieuwste ontwikkelingen over
- Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
- Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
- Maximaal één keer per maand
Meer blogs over
zoekmachine adverteren


Discovery Ads – Verhoog je conversies met visuele advertenties
Zoals we in onze blog over SEA trends 2021 al benoemde, verwachten we het komend jaar meer focus op visualisering. Binnen Google Ads zien we


SEA Trends 2021
Benieuwd naar onze voorspellingen van trends op SEA gebied voor het komende jaar? Elk jaar voorspellen we op elk vakgebied de trends voor het komende