Zoekmachine
adverteren blog.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.
Google Ads update de prioriteit van Performance Max en Standaard Shopping campagnes
Google heeft zojuist een belangrijke update aangekondigd. Google verandert de manier waarop Performance Max en Standaard Shopping campagnes met elkaar concurreren, waardoor het voor veel
AI en Brede Zoekwoorden in Google Ads: Testen of Toch Vermijden?
“Brede zoekwoorden toevoegen” de aanbeveling die in iedere Google Ads account te vinden is en welke iedere Google accountmanager wel eens heeft voorgesteld. In Google
Haal meer uit je Shopping advertenties met slimme feed optimalisatie
Wil je meer resultaat halen uit je Google Shopping advertenties? Dan begint het allemaal met een sterke, geoptimaliseerde productfeed. Je feed is de basis van
Verhoog je omzet in Google Ads met behulp van een prijsmonitoringstool
Tegenwoordig is het als webshop belangrijk om de strategie van je concurrenten goed in de gaten te houden. Een van de belangrijkste aspecten waar je
Introductie van DMA wetgeving en veranderingen binnen Google Shopping
De ontwikkeling rondom Google blijven zich ook in 2024 in een rap tempo opvolgen. Naast de vereisten met betrekking tot de Consent Mode heeft er
De toekomst van automatisering in advertentiebeheer en de invloed van AI op Google Ads scripts
Het automatiseren van campagnes in Google Ads wordt steeds belangrijker en ook steeds haalbaarder. Niet alleen door automatische biedstrategieën, maar ook door middel van regels,
De weg naar een wereld zonder Third-Party cookies
We hebben er al vaak over geschreven en gesproken; het verdwijnen van Third-Party cookies. Lang spraken we over de plannen van verschillende bedrijven zoals Google
Zoekthema’s in Performance Max: Deel jouw expertise met de AI van Google
Google heeft de bètaversie van Zoekthema’s voor Performance Max-campagnes nu in steeds meer accounts gelanceerd. Begin dit jaar worden automatisch aangepaste doelgroep segmenten geüpgraded naar
SEA Trends 2024
2024 staat weer voor de deur en dat betekent dat je ook dit jaar weer de belangrijkste trends en ontwikkelingen vanuit ons SEA team kunt