Zoekmachine
adverteren.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.

Highlights en productaanpassingen binnen Google Ads in 2022
De wereld van online marketing ontwikkelt zich in razendsnel tempo, met name binnen de SEA branche. Google communiceert de nieuwste ontwikkelingen en trends vanuit het

Verbeterde conversies in Google Ads
De afgelopen jaren is het omgaan met privacy een groot discussiepunt. Met het verdwijnen van third-party cookies is verbeterde conversies de oplossing voor privacy maatregelen


Nieuwe features binnen Google Shopping en Merchant Center
Google shopping is voor veel bedrijven het meest rendabele campagnetype en geeft de consument een duidelijk beeld van het product dat je verkoopt voordat ze


Concurrentie-inzichten binnen Google Ads
Voor het optimaliseren van campagnes binnen Google Ads is het onder andere belangrijk om je concurrenten goed in kaart te kunnen brengen. Hoe kun je


SEA Trends 2022
Inhoudsopgave De groeiende behoefte aan en noodzaak van First-Party data Automatisering vs. menselijke input Back to basics (Extreem) goede conversietracking is key Visuele content in


Deals en promoties binnen Google Shopping en Google Merchant Center
Google Shopping is voor veel adverteerders een van de belangrijkste kanalen. Mensen zoeken gericht naar een product en zijn al verder in het aankoopproces. Deze


Koppel Search Console aan Google Ads voor nieuwe inzichten
In Google Ads heb je de mogelijkheid om verschillende tools van Google te koppelen aan je account. Een veel voorkomend voorbeeld is de koppeling met


Performance Max campagnes van Google nu voor iedereen beschikbaar
Sinds eind mei kan de nieuwe campagnevorm Performance Max als Béta worden aangevraagd binnen Google Ads. Vanaf gisteren is dit campagnetype voor iedereen beschikbaar zonder


Google voert (opnieuw) invloedrijke wijziging door in het Zoektermenrapport
In september 2020 namen we je mee in een wijziging van het zoektermenrapport. In het kort betekende die update dat alleen nog maar de zoektermen