WiJ GELOVEN IN
HET DELEN VAN KENNIS.
MvH Media gelooft in het delen van kennis. Kennis delen we intern met onze collega’s, direct met onze klanten en andere partners, maar ook graag met jou! Samen weten we immers meer dan één! Veel leesplezier.


Discovery Ads – Verhoog je conversies met visuele advertenties
Zoals we in onze blog over SEA trends 2021 al benoemde, verwachten we het komend jaar meer focus op visualisering. Binnen Google Ads zien we


SEA Trends 2021
Benieuwd naar onze voorspellingen van trends op SEA gebied voor het komende jaar? Elk jaar voorspellen we op elk vakgebied de trends voor het komende


Black Friday 2020: 6 tips voor succesvolle Ads-campagnes
Op vrijdag 27 november is het weer zover! Black Friday, één van de grootste online piekmomenten van het jaar. Ieder jaar groeien de online betalingen


Het van belang van biedstrategieën A/B testen
Je hebt reeds je eerste campagne(s) gemaakt in Google Ads en de basis van de campagnes staat. Vervolgens begint het optimaliseren van de campagnes. Je


De toegevoegde waarde van Showcase Shopping Ads
Het zoekgedrag van mensen online verandert en als adverteerder is het belangrijk om hierop in te spelen. Zo dragen Shopping campagnes voor veel webshops bij


Google voert invloedrijke wijziging door in het Zoektermenrapport
Google heeft begin deze maand een grote wijziging doorgevoerd in het zoektermenrapport van Google Ads. Sinds 1 september is namelijk gemiddeld meer dan 20% van


Terugblik op de ontwikkelingen in Google Ads tijdens Corona
Tijdens het coronavirus veranderde er zowel online als offline veel. Ook binnen Google Ads zagen we zoals men wel verwacht had verschillende veranderingen terug. Het


NIEUW: Verhoog (gratis) de zichtbaarheid van je producten op Google
Vorig jaar kondigde Google al aan dat voor gebruikers in de VS er een mogelijkheid was om gratis in de resultaten van Google Platforms te verschijnen (zoals Google


5 tips voor een succesvolle Google Ads advertentie
Succesvolle advertenties behoren tot de basis van een goede campagne. Om op te vallen tussen alle zoekresultaten van de concurrenten is een goede advertentie doorslaggevend.