Er zijn meerdere betaalmogelijkheden beschikbaar voor adverteren op Bing, waardoor je kunt kiezen voor de optie die het beste bij jouw bedrijf past. Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende betaalmogelijkheden:
- Kost per klik (CPC): Met deze optie betaal je voor elke klik die er op jouw advertentie wordt gemaakt. Je bepaalt zelf het maximumbedrag dat je bereid bent te betalen per klik. Dit is een populaire optie omdat je alleen betaalt wanneer er daadwerkelijk op jouw advertentie wordt geklikt.
- Kost per duizend vertoningen (CPM): Bij deze optie betaal je voor elke duizend vertoningen van jouw advertentie, ongeacht of er wel of niet op wordt geklikt. Deze optie kan handig zijn wanneer je jouw merk of product wilt promoten en het belangrijk is dat jouw advertentie vaak wordt getoond aan jouw doelgroep.
- Kost per acquisitie (CPA): Met deze optie betaal je alleen wanneer er een specifieke actie wordt voltooid, zoals het plaatsen van een bestelling of het invullen van een formulier. Deze optie kan handig zijn wanneer je specifieke doelen wilt behalen met jouw advertenties en daarvoor bereid bent extra te betalen.
De verschillende biedstrategieën en betaalmogelijkheden zijn volledig naar wens in te stellen. Jij kiest zelf een dagbudget wat het platform mag besteden aan advertenties. Is het budget op, zal er ook niet meer geadverteerd worden.Zo houdt je volledige controle over het te besteden budget.
Het is belangrijk om de verschillende betaalmogelijkheden te overwegen en te bepalen welke het beste past bij jouw bedrijf en jouw doelen voor adverteren op Bing. Door de juiste optie te kiezen, kun je ervoor zorgen dat jij het meeste uit je advertentiebudget haalt en jouw doelgroep op de meest effectieve manier bereikt.Onze specialisten bij MvH Media helpen je graag met het maken van de beste keuze.