Exclusief Evenement

21 juni 2022

Meld je aan!

    Tegen de stroom in

    bereik je iets bijzonders.

    Op dinsdag 21 juni praten wij jou graag bij over onder andere Google Analytics 4, SEO & Big Data, Amazon en Performance Max Campagnes. Uiteraard gaan we ook dieper in op de vele ontwikkelingen op het gebied van TikTok, Pinterest en Social Commerce: welke kansen bieden deze kanalen en trends voor jouw bedrijf?

    Uiteraard is er na de sessies en lezingen voldoende ruimte om met ons te brainstormen over jouw online marketing strategie.

    Wij zijn er van overtuigd dat je na het bijwonen van dit exclusieve evenement voldoende inzichten hebt gekregen om jouw online aanpak nog succesvoller te maken! Met de opgedane kennis kun je de tweede helft van 2022 optimaal benutten, ben je op de hoogte van de laatste trends en doe je dingen nét even anders waardoor je jouw concurrenten voor blijft, want: Tegen de stroom in bereik je iets bijzonders!

    SEO & Big Data: dé succesformule voor jouw SEO-strategie:

    Met de snelheid waarmee zowel SEO als klantgedrag verandert, is Big Data anno 2022 het toverwoord en essentieel om keuzes te kunnen maken. In deze presentatie geven Vincent en Stijn je succesvolle tips (aan de hand van voorbeelden) om Big Data in te zetten in je huidige SEO strategie en daarmee de concurrentie voor te blijven.

    Google Analytics 4: alles wat je moet weten over future-proof analytics

    Met de uitfasering van Universal Analytics is het een must om (versneld) over te stappen op Google Analytics 4. Deze nieuwe manier van tracking is totaal anders dan wat we gewend zijn in onze ‘oude’ dashboards. Gelukkig biedt deze nieuwe Analytics ook gave features die we voorheen niet kenden. Stijn geeft in deze presentatie tips over alles wat jij moet weten over GA4.

    Lezing Lois

    Alle Smart-shopping campagnes worden vanaf juli omgezet naar Performance max campagnes. Hoe maken we ons klaar voor deze verandering? Na deze lezing begrijp jij de verschillen en weet jij hoe je het beste resultaat haalt met deze nieuwe campagnevorm. 

    Lezing Karst

    Marketplaces zoals Amazon worden vaak vergeten in de algehele onlinestrategie, terwijl ze een steeds groter deel van het E*commerce landschap innemen. Welke strategieën er zijn en welke het beste bij jouw onderneming past leg ik je graag uit. Vis daarom niet achter het net en kies de juiste strategie voor Amazon.

    Lezing Nina

    “Tegen de stroom in te gaan”: bij TikTok moet je juist het tegenovergestelde doen! Ga mee op het algoritme van anderen, zoek de trends op en creëer content die bij jou past. Alleen op deze manier ga jij TikTok succesvol toepassen in jouw online marketing formule!

    AGENDA.

    Tijd Onderwerp Spreker Zaal
    13:15
    Inloop

    13:45

    Welkom
    Elles Daver
    Keynote: Hoe om te gaan met online post-COVID?
    Mark van Hattum
    Lezingen ronde 1
    - Social commerce in de toekomst
    - Google Analytics 4: alles wat je moet weten over future-proof analytics
    - Waarom Amazon in elke online marketing strategie terug moet komen.

    Judith de Rooij
    Stijn Bergmans
    Karst Branderhorst
    Pauze
    Lezingen ronde 2
    - Hoe begin je met TikTok voor jouw bedrijf?
    - SEO & Big Data: dé succesformule voor jouw SEO-strategie
    - Maak je klaar voor de stap naar Performance Max campagnes

    Nina Winter
    Vincent Bakker & Stijn Bergmans
    Lois van Lijssel
    Lezingen ronde 3
    - Pinterest integreren in je online marketing strategie
    - Hoe integreer je fysieke winkels in je online strategie?
    - Suchmaschinenoptimierung: Succesvolle Duitse SEO aanpak

    Roos Bastiaansen
    Nannet Vermeer
    Dave van der Burgt
    Keynote: Afsluiting en Key Take-aways
    Elles Daver
    17:30
    Borrel

    informatie

    locatie.

    Het event zal plaatsvinden in het Zalmhuis te Capelle aan den IJssel.

    Zalmhuis
    Schaardijk 396
    2909 LA Capelle aan den IJssel

    website