Meta stelt een nieuwe tool beschikbaar waarmee branded content campagnes kunnen worden gevolgd

Leestijd: 1 minuten

Meta heeft een nieuwe zoektool gelanceerd waarmee branded content campagnes gevolgd kunnen worden. De functie genaamd “Search Branded Content” ” is te vinden in de Ads Library en stelt gebruikers in staat om de database te filteren op platform, datumreeks (op dit moment alleen de afgelopen zeven dagen beschikbaar) en gebruikersnaam.

Met de nieuwe tool worden verdiepende inzichten gegeven over de strategieën van je concurrenten en met welke partners zij samenwerken. Met deze tool kun je dus betere beslissingen nemen voor jouw volgende campagne.

De tool biedt een overzicht van lopende campagnes en merksamenwerkingen van influencers wanneer de influencerfilter wordt toegepast. Gebruikers kunnen ook kiezen om resultaten te filteren op merk, waardoor de influencers die betrokken zijn bij hun huidige campagnes worden getoond.

Meer updates?

We houden je graag op de hoogte.

  • Alle nieuwste ontwikkelingen over social media marketing
  • Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
  • Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
  • Maximaal één keer per maand

Meer blogs over

50%

Je bent er bijna

Waar mogen we hem naar toe sturen?