TikTok lanceert interactieve add-ons

Leestijd: -1 minuten

TikTok voegt een nieuwe functie toe om merken te helpen de interactie aan te gaan met hun consumenten. Met de interactieve add-ons kun je gebruik maken van een soort stickers waar gebruikers op kunnen klikken. Denk hierbij aan standaard add ons als een kortingscodesticker; een poll; een aftelsticker en een displaykaart. Daarnaast zijn er ook nog enkele premium add ons als pop-out showcase; gesture en super like.  
Gebruikers die een TikTok video gedeeld, geliket, of een comment hebben achtergelaten, hebben 150% meer kans om een product te kopen. Met deze creatieve versterkingen wordt het makkelijker om de aandacht van de consument te trekken en verdere interactie te stimuleren.    

Meer updates?

We houden je graag op de hoogte.

  • Alle nieuwste ontwikkelingen over social media marketing
  • Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
  • Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
  • Maximaal één keer per maand

Meer blogs over

50%

Je bent er bijna

Waar mogen we hem naar toe sturen?