Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!
Maak optimaal gebruik van Click & Collect
Het hoge woord is eruit: De lockdown wordt verlengd. Gelukkig wel met een aantal versoepelingen. Dit biedt weer nieuwe kansen en mogelijkheden om jouw winkel
Google voegt sterren toe aan Review-sectie in Google Knowledge Panel
Google heeft een behoorlijke verandering doorgevoerd binnen het Google Mijn Bedrijf-paneel. Sinds vandaag zien we sterren toegevoegd in plaats van enkel een snippet uit de
Aan de slag met TikTok adverteren
Heb je de TikTok advertenties al voorbij zien komen? Er komen steeds meer verschillende advertenties op het kanaal en daar wil jij toch ook gebruik
Dé 6 LinkedIn updates in 2021
LinkedIn kennen we allemaal als business platform, met 722 miljoen gebruikers, niet geheel verrassend dat het adverteren hierop steeds frequenter wordt. We zien dat dit
Google test met Openingsdatum in Local 3-Pack
In Amerika is gisteren gespot dat Google aan het testen is met openingstijden in de Local 3-Pack: Vermoedelijk is Google dit aan het testen in
Nieuwe opties voor het Markeren van Reviews
Googe heeft de mogelijkheden met betrekking tot het markeren van reviews voor GMB-eigenaren geüpdatet. Eigenaren van Google Mijn Bedrijf-panelen krijgen het volgende te zien bij
Google laat oudere Google Posts zien in Knowledge Panel
Gisteren spotte een Australische SEO-specialist (Brodie Clark) dat er oudere Google Posts zichtbaar waren in het Google Knowledge Panel: Ook in Nederland spotten we de
10 vragen en antwoorden over de impact die iOS 14 update gaat geven op je social media advertenties
Vanaf begin 2021 vereist Apple dat alle apps binnen de Appstore een Prompt (pop up) laten zien aan gebruikers. In deze prompt wordt om toestemming
Discovery Ads – Verhoog je conversies met visuele advertenties
Zoals we in onze blog over SEA trends 2021 al benoemde, verwachten we het komend jaar meer focus op visualisering. Binnen Google Ads zien we
Google Question Hub, wat is het en wat kunnen we verwachten?
Google weet alles. Dat is tenminste een uitspraak die ik meer dan eens gehoord heb. Maar wat nu als Google het ook even niet weet?
Advertising op Amazon.nl nu beschikbaar voor Sellers en Vendors!
Amazon is gestart met de uitrol van Amazon Advertising op amazon.nl! Na de lancering van amazon.nl in maart 2020 was het lang wachten op de
Google test om Services te highlighten in de Local 3-Pack
Services in Google Mijn Bedrijf zijn een extra toevoeging aan je paneel. Deze zijn, evenals producten, te vullen bij bepaalde Primaire Categorieën. Deze worden dan
De 6 Amazon trends 2021
Het jaar 2020 stond natuurlijk in het teken van COVID-19, wat ook de opkomst en groei van marketplaces verder versnelde. Anno 2020 zijn er al 250 marketplaces
15 creatieve inhaakvoorbeelden voor jouw sociale contentkalender
Wat maakt een inhaker nou belachelijk goed? Hele goede vraag, want het vergt veel creativiteit en out-of-the-box thinking. Een gevaarlijke combinatie waar jij een balans
Lockdown: zo communiceer je online voor jouw fysieke locaties
14 december 2020: het bericht dat Nederland in een totale lockdown gaat. Voor veel retailers (weer) een harde klap, aangezien alleen de winkels die voorzien
Magento OneStepCheckout & hogere conversieratio
Achterhaal onduidelijkheden in de kassa voor een hogere conversieratio. Heb je al enige tijd een Magento webshop lopen, maar zou je graag een hoger conversieratio zien?
Verhoog je e-commerce omzet nog in 2016
Het beste moet nog komen… De afgelopen twee maanden was een groot gedeelte van Nederland op vakantie. Aanstaande maandag beginnen ook in het zuiden de
Google Zoekwoordplanner combineert zoekvolumes
Hoewel het voor een aantal keywords al een tijdje (lees: maandje) actief is, lijkt het momenteel voor vrijwel alle keywords uitgerold te zijn: Google Zoekwoordplanner
E-commerce tips in de zomer
De maand juli is net aangebroken. Het aantal auto-responder emails neemt weer toe met langere afwezigheidsberichten. De maanden juli en augustus zijn traditioneel rustigere maanden
Google staat niet stil. Jouw online strategie toch ook niet?
Google staat niet stil. Jouw online strategie toch ook niet? Tijdens de Google Performance summit op 24 mei jl. kondigde Google weer de nodige belangrijke
Shopping Innovation Brussel – België
MvH Media was aanwezig tijdens de Shopping Innovation 2016 in Brussel. Tijdens dit tweedaagse e-commerce event van België kwamen ruim 2800 geïnteresseerden naar de Tour &
Belangrijke wijziging betaalde advertenties. Welkom top 4
Vier betaalde posities bij een zoekresultaat binnen Google. Na jaren van testen heeft Google eind februari een belangrijke wijziging doorgevoerd. De zoekgigant heeft besloten om
MvH Media kennispartner van Webshop Heroes
Sinds begin dit jaar ondersteunt MvH Media het platform Webshop Heroes. Dit initiatief komt voort uit het feit dat er jaarlijks duizenden webshops bijkomen maar
MvH Media aanwezig op de Shopping Innovation 2016
Waar MvH Media dit jaar voor het tweede jaar op rij als exposant aanwezig was op de Webwinkel Vakdagen 2016, staan we dit jaar voor