Zoekmachine
adverteren.
Direct resultaat behalen door op te vallen? Dat doe je met search engine advertising.
Benieuwd naar alle mogelijkheden en updates? Onze slimme specialisten delen met jou de ontwikkelingen op het gebied van SEA.

Het Gebruik van Responsive Search Ads
Tijdens het jaarlijkse marketingevent van Google genaamd Marketing Live 2018 is de volgende feature besproken die nu op steeds meer accounts binnen Google Ads wordt gevonden: het





De 6 beste scripts voor Google AdWords
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze online marketeer Michelle scripts



Advertentie-extensies; Hoe richt je ze in?
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze online marketeer Noortje een





Winstgevende advertenties dankzij advertentie-extensies
Periodiek schrijven onze online marketeers een blog over een belangrijk onderwerp op het gebied van online marketing. Deze keer behandelt onze online marketeer Noortje een


Help, het bouncepercentage van mijn AdWordscampagne is hoog!
Je wilt natuurlijk dat bezoekers zoveel mogelijk uit jouw website halen. Zeker wanneer je voor die klik van de bezoeker moet betalen door AdWords wil





Dé trends voor betaald adverteren in 2018
2017 is achter de rug. We starten met een heel nieuw jaar vol kansen om meer uit je betaalde campagnes te halen om nóg succesvoller



SEA Trends in 2018
2017 is bijna voorbij, dus we kijken alvast vooruit naar wat 2018 gaat bieden. Dit hebben we eerder al gedaan door naar de trends voor





6 tips om tijdens de feestdagen het meest uit AdWords te halen
De feestdagen; voor veel webshops is de tijd rond Sinterklaas en Kerst dé periode om te knallen met de verkoop. De vraag naar producten stijgt


Verhoog je omzet met countdown advertenties!
Super handig maar toch onbekend; het aftellen in de advertenties van Google AdWords. Je kunt de mogelijkheid gebruiken om promoties, evenementen, productvoorraad en beschikbaarheid bijvoorbeeld