Hoe gaan we de doelgroep bereiken? Wat spreekt de doelgroep aan en wat juist niet? Welke soort campagnes hebben we nodig? En welke strategie zetten we in? Er komt een hoop kijken bij het inzetten van relevante campagnes. Om de beste resultaten te behalen, lopen we een aantal stappen.
Opstart
Tijdens de opstart gaan we met elkaar in gesprek om je onderneming, doelen en verwachting in kaart te brengen. Aan de hand van dit gesprek kunnen we bepalen wat er nodig is om het doel te bereiken.
Onderzoek
Tijdens het onderzoek analyseren we hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken. Zo gaan we kijken welke zoektermen zij gebruiken die vergelijkbaar zijn met het product of dienst die je aanbiedt. Waar liggen nieuwe kansen waar en kunnen we de doelgroep bereiken. Is dit in het hele land of misschien wel in een kleine regio? Daarnaast toetsen we de haalbaarheid van de gestelde doelen en geven we een passend advies.
Optimalisatie
Tijdens het optimaliseren sturen we de lopende campagnes bij. Wordt de campagne op de juiste zoektermen en platformen getoond? Sluiten de advertentieteksten aan bij de verwachting van de doelgroep en waar liggen nieuwe kansen? Door de optimalisaties wordt de campagne stap voor stap steeds beter.
Evaluatie
Tijdens de evaluatie kijken we samen naar de resultaten. Zien we kansen om verder te groeien of gaan we voor een optimale ROAS? Samen kijken we waar we staan en naar de toekomst. De online marketing wereld gaat snel en om deze reden houden we kort contact en blijven we evalueren om het optimale uit jouw budget te halen.